וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוס עבודה: פולקסווגן אמארוק פאוור

טנדר העבודה של פולקסווגן מולבש בגדי קרב ומקבל מנוע טורבו דיזל עוצמתי. הפאוור קונספט ישאר יציר דמיון?

פולקסווגן אמארוק פאוור קונספט. אתר יצרן
פולקסווגן אמארוק פאוור קונספט/אתר יצרן

כשרוח ה-GTI שורה על כל המבקרים בתערוכת המשופרות ב-Wörthersee, פולקסווגן מרשה לעצמה לעשות, פחות או יותר ככל שעולה על רוחה. דמיוני, מופרך, קיצוני - זה לא באמת משנה כשעדת ה-VAG פוסעת רק פעם בשנה בשטח התצוגה באוסטריה ומתמוגגת מכל מיני יצירות מוטוריות נדירות. עד כה פגשנו את אודי, סקודה וכן את הרודסטר של גולף GTI. אולם המותג הגרמני מלמד שנותרו לו עד כמה רעיונות נחמדים בשרוול ואפילו לענף המסחריות: הכירו את האמרוק פאוור קונספט.

האמרוק הוא בהחלט טנדר שטח מרשים, לא רק בביצועיו אלא גם ברמת ההקפדה על הפרטים הקטנים. אף אחד לא טען עד כה למחסור בעקומת העוצמה או בביצועים, אבל בפולקסווגן בכל זאת התלבשו עליו עם קיט חיצוני ספורטיבי ומנוע TDI מחוזק שעושה חשק לפשוט את סרבל העבודה ולצאת לתזז על המסלולים.

הכוח של האמארוק ממגיע ממנוע 3.0 ל' TDI משופר. החטיבה מכוילת להפיק מקסימוםן של 273 כ"ס ולחלץ מומנט של כ-50 קג"מ. הכוח עובר לכל הגלגלים (הנעת 4 מושן) דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ואם זה נשמע מרשים אז להלן נתוני ההאצה: 0-100 קמ"ש ב-7.8 שניות ומהירות מרבית 215 קמ"ש. הדגם הסטנדרטי מפיק כ-177 כ"ס אגב, ובמקרה הטוב מגרד ה-11 שניות.

בדרך לקרוע את הכבישים או שבילי הכורכר, תוכלו להתנעג על קבינה מפוארת ומיוחדת שמשלימה ערכת איפור עבה למדיי (חישוקי 22 אינטש ועוד). תא הנוסעים רווי מאפיינים ספורטיביים, בהם מושבים חובקים, דיפוני אלקנטרה, הגה ספורט ואם חסר לכם משהו לשיטוט על הכביש המהיר, פולקסווגן השתילה מערכת שמע של פיונר. זו לא סתם מערכת בידור, אלא חבילה ענקית שמגיעה עם ערכת מיקסרים לתקליטנים, רמקולים ענקיים ומסכים כדי שתוכלו לעצור ביער ולקיים מסיבות מזדמנות. לא משהו שיגיע לייצור כנראה אבל שווה התייחסות.

פולקסווגן אמארוק פאוור קונספט. אתר יצרן
יש ציוד, יש תקליטן, קדימה למסיבה/אתר יצרן

כמו הרבה המצאות של פולקסווגן בתערוכה באוסטריה, גם האמארוק הוא סוג של חלום חד פעמי: לא יהיה כאן מחיר ואין לו עתיד. מצד שני, פולקסווגן רמזה על כמה כיוונים אפשריים באמצעות הקונספטים הקודמים, כך שאפשר להמר שאמארוק עשוי לקבל גרסה ספורטיבית, גם אם הרבה יותר מתונה.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully