וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה תייצר רודסטר נוספת?

עד סוף העשור תייצר מאזדה מכונית ספורט חדשה שתתברג מעל ה-MX5 הפופולארית. ייתכן ותהיה עם 4 מושבים

מאזדה מיאטה MX5. אתר יצרן
מאזדה MX5. תזכה לאחות חזקה יותר וגדולה ממנה/אתר יצרן

דיווחים מכלי התקשורת בצרפת מורים שמאזדה נערכת לייצר מכונית רודסטר או ספורטיבית חדשה שתבוסס על טכנולוגיות הסקיי-אקטיב ושלדתה של ה-MX5 מיאטה, שצפויה לצאת לכבישים ממש בחודשים הקרובים. הגרסה המחוזקת תהיה בעלת הנעה אחורית כמובן, תיבת הילוכים ידנית ומנוע שככל הנראה יפיק מעל 220 כ"ס, אם כי לפי הפרסומים ההחלטה הסופית מותנית בתחרות מנגד, שכן הונדה הפיצה רמזים על חזרתה לחיים של הונדה S2000, בורסיה כזו או אחרת.

פיתוחה של המכונית על מכלוליה של מיאטה תסייע למאזדה לעמוד בעלויות הכלכליות הכרוכות במיזם השאפתני. הפרטים אודות הדגם החדש מעטים, אולם ידוע כי המרכב יהיה ארוך ורחב יותר, ובתא הנוסעים עשוי להיות סידור הושבה לארבעה, מה שאולי יכווין אותה לקבוצת הפרמיום ספורט, וישבץ אותה בקטגוריה אחרת שאיננה בסדרות הרודסטר.

לעת עתה, מאזדה תקצה את משאביה ותשומת לבה אל הדור הרביעי של ה-MX5, אולם בכיריה מספרים שהדגם הבא, או האבולוציה של הרודסטר היפנית כבר ממש מעבר לפינה. "המטרה שלנו היא להפוך את ה-MX5 למאוד מבוקשת, וודאי שמוצלחת מבחינת יכולותיה", כך אומר ראש מחלקת המכירות של מאזדה העולמית מאשאירו מורו. "לאחר מכן, נעבור לשלב הבא", כך מדגיש, ומוסיף שמדובר בטווח של שנתיים-שלוש לכל היותר.

מאזדה MX5 החדשה תהיה הקלה ביותר בסדרה המעודכנת לאחר ה-NC, ותציע לראשונה בחירה בין מנוע קטן נפח לבין מנוע חזק יותר - שניהם משרתים את ה-3 הנוכחית. סביר שהיא תחשוף את הדגם במסגרת תערוכת פריס הקרובה, כאשר חשיפת התוספת החדשה למשפחה עשויה להתרחש בתחילת שנה הבאה. המחירים יהיו גבוהים יותר, אך לא בפער בלתי הגיוני.

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully