וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: ב.מ.וו X6 החדש

הדור השני של ה-X6 יגיע לישראל בתחילת השנה הבאה. ישא מספר מנועים מחוזקים ואפשרויות אבזור מגוונות בתפירה אישית

ב.מ.וו X6. אתר יצרן
ב.מ.וו X6 החדש. ברוח המשפחה החדשה/אתר יצרן

ב.מ.וו חשפה בימים אלה את הדור השני של הקרוסאובר הספורטיבי המפואר X6. רכב הפנאי המפואר עבר מקצה שדרוגים מקיף הכולל עדכון וויזואלי, פנימי, במכלוליו וכן במגילת האופציות שמגיעות עימו בתמורה לתשלום נוסף. מבנה דמוי הקופה נשאר כפי שהיה, אולם זכה ליישור קו בהתאם למשפחה.

ה-X6 חולק את רוב מכלוליו עם דגם הכביש-שטח X5, ולכן הדמיון החיצוני ביניהם בולט במיוחד. הוא אינו גדול משמעותית מהדגם היוצא, ואף קוצר בבסיס הגלגלים בכמה מילימטרים. ב.מ.וו בחרה גם לכווץ מעט את הפרופורציות של הקרוסאובר הגדול כדי לשפר את הופעתו החיצונית, והוא מקבל במסגרת חילוף הדורות את השבכה הקדמית החדשה, בתי גלגלים קטנים יותר ועכוז שעבר מיני רפורמה בהתאם לסדרות הקיימות. תוספת חדשה היא של מיגון תחתון שב.מ.וו מכנה matte-silver underbody protection, שאמור להקנות לו עמידות מפני חיכוך לא נעים עם שבילים (אלא שסביר יותר להניח שזו מגננה מול מדרכות).

גם את הקבינה החדשה חולק ה-X6 עם ה-X5, ואכן קשה להבחין בהבדלים ביניהם במבט חפוז. הפערים ביניהם מסתכמים באיכויות גימור גבוהות יותר לטובת הראשון, עם שילוב של מושבים מהודרים, מסך בגודל 10.2 אינטש מחובר לבקרת ה-Idrive הסטנדרטית של הבווארים ושילוב בין דיפוני עץ לאלומיניום. ברשימת האבזור הלא נגמרת מערכת שמע מבית 'באנג אנד אולפסון', גימור M עם תוספות ספורטיביות, מתלי אוויר, חבילת ביצועים מיוחדת וערכות בטיחות משוכללות.

תחת מכסה המנוע תוכלו למצוא את קו המנועים המורחב של ב.מ.וו. משמע, שימוש במנועי ה-3.0 ל' עם 300 כ"ס או מנוע 4.4 ל' שמונה צילינדרים עם יותר מ-440 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות (0-100 קמ"ש ב-4.9 ש'). החידוש הגדול באגף ההנעה הוא חטיבת כוח ששה צילינדרים בדגם ה-sDrive35i המחוברת להנעה אחורית.

ה-X6 מורכב בארה"ב יחד עם ה-X5. בחברה מדווחים על היקף מכירות שנתי של כ-40 אלף יחידות מהדור הראשון שהושק לפני 6 שנים. מחירו של הדגם החדש באירופה מוערך בכ-50 אלף יורו לגרסה בסיסית. לישראל הוא יגיע כאמור בתחילת 2015, כך מסרה היבואנית דלק מוטורס לווואלה! רכב.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully