וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו תשיק את קו היוקרה בפריס

ברנו מעריכים שניתן לפתות רוכשים שחפצים במכונית פאר צרפתית במחיר אטרקטיבי על פני תוצרת גרמניה. השקה באוקטובר

רנו אינשיאלה פאריס. אתר יצרן
רנו Initiale Paris./אתר יצרן

האם רנו מסוגלת לצעוד בעקבותיו של קו ה-DS המפואר של סיטרואן? בחברה הצרפתית בכל אופן מחוייבים להשיק את הסנונית הראשונה והיקורתית המבוססת על המיניוואן רנו אספאס כבר בתערוכת פריס הקרובה, תחת המותג Initiale Paris. דגם זה, הנשען על קונספט מתערוכת פרנקפורט אשתקד, יציע לנהגים חוויה יוצאת דופן באיכות ואווירה מכלי הרכב העממיים, כאשר המחיר יהווה כאן נקודת מפתח להצלחה.

ה-Initiale Paris יהיה תת מותג נפרד ברנו (שנוסד תחת פיקודו של מנהל הפיתוח הקודם קרלוס טאוורס, שעבר לפיג'ו-סיטרואן). הפרטים על מוביל הנוסעים המקושט מעטים, אולם ידוע שלפחות בשלב המקדמי, לא תהיינה מכוניות חדשות לחלוטין במותג זה, אלא גרסאות מאובזרות ומהודרות של רנו קפצ'ור, קליאו, אספאס, לגונה סדאן וטורר, מגאן קופה ועוד.

המטרה לדברי רנו, היא למשוך קליינטים "צפים" שחושקים במכונית מפוארת, אבל לא מוכנים להוציא הון עתק על מוצרים גרמניים, כך שמותר להמר שהמחיר יתייצב בשכנות לדגמי ה-DS של סיטרואן. דומיניק ת'ורמן, ראש המחלקה הכלכלית ברנו לא מסגיר מחירים רשמיים, אבל מבטיח שהקו לא יעלם מהנוף חרף הקשיים הלוגיסיטיים. "זה לא יהיה לגעת ולזרוק. כבר התחלנו לייצר מכוניות רגילות עם חלל נוסעים יותר מפואר בשנים האחרונות. יש לנו חזון ברור לגביי ה-Initiale Paris ואתם תרגישו זאת באוקטובר כשתפתח התערוכה".

סיטרואן לא תהיה החברה היחידה שתחכה לרנו בסיבוב. גם פורד השיקה לאחרונה קו פרמיום נפרד בשם Vignale עליו דיווחנו כאן, במסגרתו נחשף פורד S מקס יוקרתי ולאחריו גם מונדאו מאובזרת, ואולי גם פוקוס ודגמי פנאי נמצאים על הפרק. מכל מקום, סיטרואן קצרה הצלחה לא מבוטלת בענף זה בשנים האחרונות בזכות מכוניות כמו ה-DS3 וה-DS4, אולם בניגוד אליה, פורד ורנו אימצו אסטרטגיה זולה שעיקרה אבזור ותוספות בלבד. האם זה יספיק להן כדי לשרוד? לא בטוח.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully