וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו סדרה 1: הנעה קדמית ומרכבים שימושיים

ב.מ.וו סדרה 1 החדשה תבוסס על פלטפורמה משותפת למיני עם הנעה קדמית ומספר מרכבים חדשים להגדלת נפח ההכנסות. אבל זה לא יקרה מחר

ב.מ.וו סדרה 1 דור שני. אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 1. הדור הבא יהיה שונה, אבל יעיל יותר/אתר יצרן

פרטים ראשונים שפורסמו בימים האחרונים בכלי התקשורת בגרמניה מסגירים חלק מתוכניותיה של ב.מ.וו עבור המכונית העממית שלה, סדרה 1, שתושק ככל הנראה רק בסוף שנת 2017. על פי הדיווחים, הבימרית הקומפקטית תחלוק מכלולים עם מיני ואקטיב 2 טורר ומכאן שהיא צפויה לעבור שינויים טכנולוגיים שאולי לא ימצאו חן בעיני נאמניה.

הפרט החשוב ביותר - עליו תהיה ביקורת ומחלוקת, הוא המעבר של סדרה 1 מהנעה אחורית - סימן ההיכר של ב.מ.וו, להנעה קדמית. מוקדם לדעת כמה נזק ייעשה במונחים של הנאה מנהיגה, אבל בב.מ.וו מביעים שביעות רצון מכך שבזכות הפלטפורמה המודולארית, ה-UKL1, המתכננים יוכלו לשווק מרכבים חדשים ולרווח את המרחבים בתא הנוסעים, וכן תהיה קלה יותר נוכח שימוש באלומיניום וקרבון (סיבי פחמן).

אחת האופציות שב.מ.וו תממש תהיה תצורה של סדאן - מתחרה ישירה לאודי A3 סדאן (4 דלתות) ומרצדס CLA, וכן היא תפתח מרכב שוטינג ברייק ייחודי. את הכוח היא תקבל מצי של מנועים קטני נפח וחסכוניים, בהם מנוע ה-3 צילינדרים טורבו המשרת כיום את מיני קופר בחיבור לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית כפולת מצמדים.

גם הנעה כפולה - X דרייב על הפרק, אם כי זו תחבור להיצע מאוחר יותר ולמעשה תעמוד בחוד החזית כדגם M טהרני עם מנוע 2.0 ל' טורבו המחלץ קרוב ל-370 כ"ס. גם כאן מדובר בשוק תרבותי עבור חובבי המותג הבווארי, אך ב.מ.וו הוכיחה לא פעם שלמרות כל השינויים המחשמלים והחסכון פה ושם בדגמים הבסיסיים, היא מצליחה לשמור על איכויותיה ותכונותיה הספורטיביות.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully