וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה ספייס ורסו מחודש בישראל

המיקרוואן הקומפקטי של טויוטה זכה לאחרונה למתיחת פנים קלה. ישווק בארץ עם מנוע זהה, תוספות קוסמטיות ושדרוג בבידוד הרעשים

טויוטה ספייס ורסו 2014. אתר יצרן
טויוטה ספייס ורסו המחודשת נחתה בישראל/אתר יצרן

יבואנית טויוטה לישראל יוניון מוטורס החלה לשווק בארץ את הדגם המחודש מקטגורית המיקרוואן הפופולארית: ספייס ורסו. מוביל הנוסעים הקומפקטי ימכר עם נתונים טכנולוגים דומים לדגם המוחלף, להוציא כמה שדרוגים במראה החיצוני, ובאיכויות הגימור הפנימי. מחירו ישאר כפי שהיה, עם תג התחלתי של 107,500 שקלים.

הורסו החדש מקבל מלתחה מעודכנת המיישרת קו עם מספר דגמים בטויוטה, בהם הקורולה. הוא נושא בחזיתו תאורת DRL חדשה עם שיבוץ נורות LED, פגושים שונים במעט ועיצוב מחודש לבתי התאורה מעברו השני של המרכב.

בתא הנוסעים סידור הושבה לחמישה אנשים עם תא מטען בנפח 430 ל'. הוא יגיע כעת עם מערכת מוטלימדיה משודרגת הכוללת מסך מגע, מערכת GPS, קישורית בלוטות' מובנית, חיבורים ל-IPOD, וכן מגיע עם קיט בטיחותי לו 7 כריות אוויר, בקרת יציבות, בלימה ועוד.

תחת מכסה המנוע שוכנת יחידת כוח יעילה וחסכונית. הנפח הוא 1.3 ל' בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה CVT מתופעלת מנופים מגלגל ההגה עם 7 מהירויות קבועות מראש. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש נאמד ב-14 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא 19 ק"מ לליטר, בציון ירוק 3. כמו כן, נעשתה עבודה לשיפור בידוד הרעשים ברכב ונוחות הנסיעה.

ביוניון מוטורס מציינים כי מתחילת 2010 ועד היום נמכרו בישראל כ-3,000 עותקים מספייס ורסו, והוא מהווה כמחצית מכלל מכירות הסגמנט.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully