וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה בישראל

הגראן קופה היא המכונית השלישית של סדרה 4 החדשה בישראל. תצויד במספר מנועים ותיבת הילוכים אוטומטית. החל מ-352 אלף שקל

ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה. אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה בישראל/אתר יצרן

זמן קצר לאחר שפגשנו אותה באירופה, נחתה בישראל ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה, הגרסה המעוצבת של המכונית החדשה ביותר במשפחה הבווארית היוקרתית. הגראן קופה תחבור למרכב הקופה והקבריולה בישראל והיא כמובן חולקת עימן את המכלולים וערכות האבזור הפנימי, זולת שינויים מבניים לשיפור מרווחי הפנים.

הגראן קופה 4 היא למעשה הגרסה ה"שימושית" של סדרה 3 והאחות החריגה לסדרה 4 קופה. היא מתייצבת על מידות המעניקות לה מרחבים קצת יותר טובים ממנה, אולם מדובר בהבדלים מינוריים המסתכמים בסנטימטר-שניים לכאן או לשם. בסיס הגלגלים הוא 2.81 מ' ונפח תא המטען הוא 480 ל', אך לגראן קופה כמובן דלת מטען בסגנון ליפטבק המאפשר הטענת ציוד קלה יותר ונגישות מקסימלית.

תא הנוסעים של גראן קופה מועתק ישירות מסדרה 4 קופה. רמות האבזור דומות, וכך גם המפרטים. אלה כוללים שימוש במושבי עור, בקרת אקלים דיגיטלית, חישוקי סגסוגת מרשימים בגדלי 19 אינטש, בקרת idrive מסורתית, בלוטות', כניסות למכשורים אלקטרוניים, הגה עור ספורטיבי עם שליטה מלאה על המערכות, מושבי ספורט, תפעול חשמלי לתא המטען, בקרת שיוט, מפתח חכם, פנסי קסנון ועוד תוספות אופציונאליות רבות.

בקו הקדמי שלושה מנועים: גרסת 420 עם מנוע 2.0 ל' טורבו המפיק 184 כ"ס, גרסת 428 עם עם 245 כ"ס, ובקצה ההיצע מנוע ה-3.0 ל' ששה צילינדרים המחלץ 306 כ"ס. כל המנועים מחוברים להנעה אחורית ותיבת 8 מהירויות אוטומטית עם פיקוד מגלגל ההגה.

המחירים בישראל:

ב.מ.וו 420 אוטומטית: 352 אלף שקלים
ב.מ.וו 428 אוטומטית: 404 אלף שקלים
ב.מ.וו 435 אוטומטית: 474 אלף שקלים

ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה במבחן דרכים

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

השקה ב.מ.וו סדרה 4 גרנד קופה. קובי ליאני
השקה ב.מ.וו סדרה 4 גרנד קופה/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully