וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן 2020: ה-GT-R הבאה

ניסאן 2020 קונספט מוכרזת לקראת גראן טוריסמו 6 ומבשרת על הדור הבא של מכוניות הקיצון היפניות

אתר יצרן

כותר המירוצים לקונסולת הפלייסטישן,' גראן טוריסמו 6' נבחר על ידי מספר יצרניות רכב בשנה האחרונה כפלטפורמת הזנקה לקוסנפטים שיופיעו "על-אמת" בעוד כמה חודשים - בין אם בפריס ואולי מאוחר מכך בתערוכת הרכב בז'נבה. בשביל ניסאן מכל מקום, זו הזדמנות מצויינת לגלגל החוצה כמה רעיונות מקוריים, כאשר אחד מהם הוא ה-2020 קונספט שרומז על הניסאן GT-R הבאה, או לפחות על חלק ממכלוליה ותכנונה העיצובי.

לדברי ניסאן, ה-2020 קונספט היא מכונית בסידור 2+2 במרכב קופה ארוך וגולש, המגלם את "חזון מעצבי חטיבת הספורט של ניסאן בשנים הקרובות". המיזם החל כפרויקט קטן של כמה מעצבים מתמחים של ניסאן בלונדון, אולם הוא צד את עיניהם של בכירי המחלקה במטה החברה באטסוגי יפן שמייד החלו לעבד את החומרים ולהוסיף את הדגם למצבת דגמי הראווה.

"ביולי הקרוב, חובבי רכב בכל העולם יוכלו להתנסות בידיהם איך זה לנהוג ב-2020 כשהם יורידו את המכונית מהאתר שלנו ישירות למשחק גראן טוריסמו 6", כך הכריזה החברה. בדיוק כמו שעשינו עם ה-GT-R והסקיילין לפניה, כך גם כעת תהיה להם חוויה יוצאת מגדר הרגיל".

ה-GT-R, לפחות בפורמט הנוכחי שלה, צועדת על עבר שלהי הקנדציה שלה, ולכן החברה לא מפחדת לשחרר הצהרות בסגנון "יש לנו מקום פנוי בשורות לדגם קיצון חדש". בבריטניה למשל מעריכים שמכונית זו נמצאת בפיתוח זמן מה - פרסומים שיש בהם יותר משמועה צולעת בשל מפעלי ניסאן הגדולים הפזורים ברחבי הממלכה, בהם שוכנים כמה מבכירי היצרנית היפנית.

כוח? הדעה הרווחת היא שה-2020 תישא מנוע 3.8 ל' כפול מגדשי טורבו עם טכנולוגיות וכיול ממכוניות פורמולה 1 (פותח יחד עם וויליאמס). ההספק עוד נותר בגדר סימן שאלה, כמו גם תאריך ההשקה הרשמי, אולם בניסאן מבטיחים שההמתנה תהיה קצרת מועד.
עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully