וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגמי ארקטיק-קאט מגיעים לישראל

סמל"ת תייבא את דגמי השטח האמריקניים של ארטיק-קאט, בהם הווילד קאט ודגמי סיי-ד ביי סייד. אורי להב: "בתקופה הקרובה נתחיל בשיווק"

דגמי ארטיק-קאט. אתר יצרן
ארקטיק-קאט בדרך לישראל. השיווק ייעשה דרך סמל"ת/אתר יצרן

דגמי השטח של ארטיק-קאט ינחתו ממש בקרוב בישראל, כך פרסמה השבוע יבואנית דגמי אלפא-רומיאו, פיאט, אבארת', לנצ'יה סובארו ואיווקו, קבוצת סמל"ת. חברת מוטוטוראק שמנהלת בסמל"ת את ייבוא מותג האופנועים 'גאס-גאס', קיבלה לאחרונה את הזיכיון למכירת כלי השטח מאמריקה, והיא תציע מגוון רחב של אפשרויות.

מנהל קבוצת סמל"ת, אורי להב, מוסר כי ארטיק-קאט תמכור בארץ טרקטורוני ATV וכן כלים בתצורת סייד-ביי סייד ועוד. לחברה האמריקנית שקמה בשנות ה-60 במינסוטה ומתמחה בכלי עבירות לשלגים יהיו כאן מספר דגמים מרכזיים, בהם ה-WILD CAT 1000 המשלב היגוי אלקטרוני, מנוע 4 פעימות (עד 170 כ"ס לערך) ומרווח גחון שימושי (כ-33 סנטימטרים), בין השאר.

סמל"ת תערוך השקה ממוקדת במסגרתה יפורסמו רשמית כל המפרטים והמחירים של דגמי 'ארטיק-קאט'. "קבוצת סמל"ת גאה על קבלת הזיכיון ליבוא ושיווק של חברת ארקטיקט בישראל. מדובר בחברה אמריקאית בעלת שם עולמי, חלוצה ומובילה בתחום ה – POWER SPORT בעולם. ארקטיקט נחשבת לחברה איכותית וותיקה מאוד בתחומה", כך מוסר אורי להב. עוד הוא מוסיף כי "מעל לכל אנו סבורים כי אנו נביא בשורה אמיתית בתמחור התחרותי של הכלים".

עוד הרבה פנאי ושטח בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully