וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: מרצדס CLS החדשה

ספינת הפאר המחוטבת מרצדס CLS מיישרת קו טכנולוגי עם ה-S קלאס, מקבלת תיבת 9 מהירויות ומעדכנת סמלית את הופעתה החיצונית. בישראל בינואר

מרצדס CLS. אתר יצרן
נבחרת ה-CLS המחודשת. בישראל בעוד כחצי שנה/אתר יצרן

שלוש שנים לערך לאחר השקתה, מרצדס CLS זוכה למתיחת פנים ראשונה ומוגבלת. דמוית הקופה הענקית תשלב את הקו החדשני של דיימלר שנוסח ב-E קלאס עם טכנולוגית הנעה ובטיחות מספינת הדגל S קלאס החדשה, וכמובן שתהיינה לה אופציות בתשלום ארוכות יותר ממידותיה המרשימות. היא תשווק לראשונה לאחר פסטיבל המהירות בגודווד בריטניה (מסגרת הבכורה) עם מרכב שוטינג ברייק (טורר-ספורט) שימושי ותגיע לישראל בתחילת שנה הבאה.

שני הדגמים מקבלים שדרוג קוסמטי של אמצע החיים, מגובה עם כמה פיתוחים חשובים באגף ההנעה וההגנה היקפית. בהיבטים החיצוניים קשה להבחין היכן נעשו השינויים הגדולים לעומת טרום מתיחת הפנים, אבל בעלי ה-CLS יבחינו בפגושים חדשים עם פתחי יניקה מוגדלים, קצת שינויים בקשתות הגלגלים ונורות LED סטנדרטיות. בחלק האחורי בוצעו חיתוכים מינוריים בגופי התאורה, אולם גם שם מדובר בהבדלים זניחים.

סגל המנועים של ה-CLSיות מורכב מיחידות משודרגות שנמצאות בשימוש מספר חודשים. מנועי ה-בלוטק יספקו את הצד האקולוגי והחסכוני עם גרסאות ה-220 להן מנוע 2.1 ל' וכ-170 כ"ס, בעוד מנועי ה-V6 טורבו דיזל ה"בסיסיים" יחלצו כ-260 כ"ס. גרסאות הבנזין תהיינה ה-CLS400 עם מנוע 3.0 ל' הזרקה ישירה המניב כ-333 כ"ס. כל המנועים יחוברו לתיבת הילוכים 9 מהירויות חדישה, למעט גרסת ה-CLSAMG שתשדך את ה-7 ג'י טרוניק ל-5.5 ל' ו-585 כ"ס (80.9 קג"מ) על בסיס הנעה כפולה 4 מאטיק.

מרצדס טיפלה בתא הנוסעים ביד קפוצה משהו, לפחות בהשוואה ל-S קלאס, ולכן גם במקרה זה קשה יהיה למצוא את השינויים שחלו בין הדגמים. ה-CLS החדשה תהיה קצת יותר איכותית בדיפוניה, אולם הרכיבים החדשים מסתכמים בגלגל הגה מעוצב, בקרת מולטימדיה עם צג 8 אינטש, מתגים נגישים יותר להפעלה (גם מגלגל ההגה) ועוד. תוספת חדשה היא בקרת תאורה מסתגלת עם מצלמות "סטריאו" בשני הצדדים שמתאימות עצמן לתנאי הדרך באופן אוטומטי (24 נורות LED נפרדות עם כיוונון ל-255 דרגות).

מרצדס CLS. אתר יצרן
שוטינג ברייק. סטיישן ספורטיבי ומפואר/אתר יצרן

ה-CLS החדשה תגיע לישראל בינואר הקרוב, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית כלמוביל. המחירים והמפרטים יפורסמו בסמוך למועד השקתה המקומי.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully