וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: אודי RSQ3 החדש

רכב הפנאי הספורטיבי אודי RSQ3 מצויד במנוע המפיק 310 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. החל מ-350 אלף שקל

אודי RSQ3. רונן טופלברג,
אודי RSQ3 החדש נחת בישראל/רונן טופלברג

יבואנית דגמי אודי לישראל 'צמפיון מוטורס' ,החלה לשווק בארץ את דגם הפנאי הספורטיבי אודי RSQ3. הג'יפון היוקרתי מגרמניה המבוסס כאמור על ה-Q3, חמוש במנוע בנזין טורבו רב עוצמה, בקרת הילוכים רובוטית עם תפעול מגלגל ההגה וחבילת קישוטים ספורטיבית הכוללת אופציות מהודרות גם לאבזור בתא הנוסעים.

תחת מכסה המנוע שוכנת יחידת ה-2.5 ל' טורבו TFSI חמישה צילינדרים המשרתת גם את ה-RS3. ההספק המרבי שיוצא לכל הגלגלים עומד על 310 כ"ס ב-6,000 סל"ד והמומנט הוא 42.8 קג"מ המושגים מטווח של 1,500 סל"ד. תיבת ה-S טרוניק הרובוטית לה 7 הילוכים תאיץ את רכב הפנאי הקומפקטי ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. ממוצע צריכת הדלק הוא 11.3 ק"מ לליטר.

אודי השוותה ל-RSQ3 את המאפיינים הקרביים כמו בכל סדרות ה-S ו-ה-RS. זה מתחיל עם שבכה בעלת כיתובי המותג, חישוקים בלעדיים שנעים בגדלים שבין 18 ל-20 אינטש, פגושים עם כונסי אוויר, חצאיות צד ומפלטים עבים מאחור. הרכב מונמך ב-2.5 סנטימטרים (ומוקשח לטובת הביצועים), וכן כולל סט בלימה מתוגבר עם דיסקים גדולים ומאווררים. הדגם מגיע גם עם בקרת 'אודי-סלקט', לבחירה בין ארבעה מצבי נהיגה המשנים את כיול המצערת, הבלמים ותגובות ההיגוי.

בחלל הפנים תמצא כסטנדרט רמת גימור גבוהה. הסט כולל גג-פנורמי, מושבי ספורט מעור, מסך מרכזי 6.5 אינטש, בלוטות' מקורי, מערכת שמע עם 8 רמקולים, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי ועוד.

ניב אורון, מנהל חטיבת Audi: "גרסת ה-RS של ה- Q3, מספקת את הטוב מכל העולמות, דגם פנאי שטח יוקרתי המספק יכולות וביצועים של מכונית ספורט עם תאוצה של 0 ל- 100 בחמש שניות.. אנו מאמינים שדגם זה, ביחד עם שאר דגמי הספורט העתידיים לבוא במהלך השנה הקרובה, ייהפכו את סגמנט הספורט למרכיב מהותי מכלל מסירות Audi, כשהמטרה לשנה הקרובה היא חציית קו 150 רכבי ספורט בחטיבה".

מחירו של אודי RSQ3 בישראל יחל ב-350 אלף שקלים.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully