וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזקה וחסכונית: פיג'ו 508 המחודשת

השינוי העיקרי ב-508 המרועננת ימצא תחת מכסה המנוע עם שדרוג חטיבות ההנעה, הבטיחות וכן ברמת העידון והמפרטים

פיג'ו 508. אתר יצרן
פיג'ו 508 החדשה. חיזוקים בכמה מישורים כדי לעמוד בקו אחד עם המתחרות/אתר יצרן

קטגורית המנהלים אולי מתכווצת, אך היצרניות לא מוותרות על הסדרות המרכזיות שלהן. חמש שנים לאחר השקתה, פיג'ו חשפה אמש (רביעי) באירוע ראווה בלונדון את עדכון אמצע החיים של המשפחתית הגדולה פיג'ו 508. במסגרת מתיחת הפנים ל-2015, זוכה הצרפתייה האלגנטית לחידושים ביחידות ההנעה, תא הנוסעים, היצע המפרט והבטיחות, וכן לוטש מערך המתלים לשיפור יכולותיה הדינמיות.

באירופה מוכרת פיג'ו את ה-508 במספר מרכבים או כיול: פנאי (RXH), סטיישן וסדאן, אולם בישראל טרם נחשפנו לגרסה הראשונה למעט ביקור שלה באוטומוטור לפני כשנתיים. כך או כך, המשפחתית הגדולה מעודכנת חיצונית עם הלוגו המחודש של פיג'ו, השבכה המודרנית, שינויים קטנים בנורות הערפל ובתי התאורה בשני צדדיה עם שיבוץ LED קבוע, וכן נעשו שינויים במכסה המנוע לטובת שיפור זרימת האוויר.

בעניין זה, בשורות חיוביות בהחלט. תחת הנהג תמצאנה יחידות מעניינות ומגוונות, בהן ה-1.6 ל' טורבו THP המחלצת כעת הספק מרבי של 165 כ"ס (156 בקודמת) משולבת מנגנון 'עצור וסע' ומחוברת לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם 6 מהירויות או אופציה לתיבה ידנית. הנתונים הרשמיים של המנוע טרם פורסמו, להוציא נתון ה-CO2 שיעמוד על 131 גק"מ לעומת 144 גק"מ בדגם היוצא. באגף הדיזל מנוע ה-2.0 ל' HDI עם 180 כ"ס בקרביו הופחת נתון ה-CO2 בכמה אחוזים וכן חלה ירידה בצריכת הדלק בשיעורים קלים.

תא הנוסעים מיישר קו, באופן חלקי בלבד עם ה-308 החדשה (מכונית השנה באירופה). פיג'ו התאימה לקבינה צג מרכזי חדש 7 אינטש בזכותו הוסרו חלק מהמתגים בקונסולה כדי לפשט את השימוש במערכות, בהן גם האפליקציה החדשה עבור הטלפונים החכמים - PEUGEOT Connect Apps. במפרט הבסיסי מעתה נוכחת מערכת שמע משוכללת יותר של JBL, תצוגה עלית, ולראשונה באופציות הבטיחותיות - מערכת ניטור שטחים מתים ומצלמת רוורס מקורית. פיג'ו טוענת במקביל לאיכות חומרים משופרת בכל הרבדים בחלל הפנים.

פיג'ו 508. אתר יצרן
פיג'ו 508/אתר יצרן

ה-508 המחודשת תצא לכבישים בתחילת ספטמבר בסמוך לתערוכת הרכב בפריס. מיבואנית פיג'ו-סיטרואן לישראל דוד לובינסקי נמסר לוואלה! רכב כי המכונית תגיע לישראל בסביבות תחילת 2015.


עוד הרבה על פיגו'ו בוואלה! רכב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פיג'ו 508. אתר יצרן
פיג'ו 508/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully