וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג לקיץ: אביזרים שימושיים לרוכבים

רוכבים על אופנועים או קטנועים בקיץ? אספנו עבורכם כמה מוצרים מומלצים שיעבירו את העונה החמה בכיף ובבטחה

מגנים על הברכיים

הגנה על הברכיים חשובה לא פחות מחבישת קסדה, כפפות או מעיל מתוך המטרה למזער נזקים במקרה של תאונה. בחנות של כלבוטקס מצאנו את מגיני הברכיים החדשים של 2Skine. מגינים אלה מיועדים לשימוש בכביש והם בנויים מפולימר מוקצף העומד בתקנים מחמירים (CE-EN1621-1), חלקו החיצוני של המיגון עדוי בד לייקרה מאוורר ובחלקו מרשת לנידוף זיעה ויתרונם הגדול של המוצר הוא בכך שניתן ללבוש אותם מתחת למכנסיים, ללא שום הצורך להתעסק איתם במהלך היום. מחירם של מגיני ברכיים אלה עומד כעת על 389 שקל.

מגן ברכיים לרוכבי דו-גלגלי. אתר יצרן
מגן ברכיים לרוכבי דו-גלגלי/אתר יצרן

טרמיניוני גם לימאהה T-MAX

'ליגל', יבואנית מערכות הפליטה של טרמיניוני בישראל החלה במהלך שיווקי אגרסיבי. מערכות הפליטה של היצרנית האיטלקית יוצעו כעת גם במסגרת עסקאות טרייד-אין. לקוחות שיהיו מעוניינים לשדרג אל הכלי הדו-גלגלי שלהם, יוכלו לקבל זיכוי כספי על מערכת הפליטה הקיימת (בהתאם למצבה), בעת רכישה של מערכת משודרגת של טרמיניוני. מחירה של מערכת שכזו מקארבון עומד על 7,345 שקל לימאהה T-MAX 530, 7,071 שקל לימאהה MT09 (קארבון) וכן 10,159 שקל ל-2 דודי קארבון לקוואסאקי Z1000 החדש. מבחינת השדרוג, על פי נתוני טרמיניוני, ימאהה T-MAX 530 מגיע במקור עם 46.6 כ"ס והוספת מערכת הפליטה המשודרגת לבדה יעלה את ההספק לכדי 49.9 כ"ס.

מערכת פליטה טרמיניוני ימאהה T-MAX 530. קובי ליאני
מערכת פליטה טרמיניוני ימאהה T-MAX 530/קובי ליאני

מה שטוב לרגליים של קראצ'לו...

בחנות ציוד הרכיבה של טורו (הרצל 103, תל-אביב) מצאנו את מגפי הרכיבה הקייציים של SIDI לשנת 2014. למגפיים החדשים שמיוצגים על ידי הרוכב קאל קראצ'לו ישנו דגם קיצי העונה לשם Vortice Air. מגף רכיבה זה מציע לא רק רמת מיגון גבוהה במיוחד עם היכולת להתאים את המגף בדיוק לכף הרגל על ידי מהדקים ייחודיים, אלא גם רמת אוורור גבוה המיוחד. עור המגף המחורר מאפשר כניסה של אוויר נקי ונידוף של הזיעה בקלות, וישנם גם פתחי אוורור ייחודיים שניתנים לסגירה ופתיחה בהתאם לכמות האוויר שמעוניינים להעביר דרך המגף. מחירו של מגף זה 2,390 שקל.

מגפי רכיבה על אופנועים של סידי. קובי ליאני
מגפי רכיבה על אופנועים של סידי/קובי ליאני

מעיל רכיבה קיצי של דיינזה

אל חנות האביזרים של מטרו (ארנב אנרגיה) הגיע מעיל רכיבה חדש לקיץ מבית דיינזה - ה-City Guard. מעיל זה שבנוי כולו מרשת, מציע רמת אוורור גבוהה במיוחד, אך גם רמת מיגון גבוהה שכוללת מגנים פריקים לכתפיים, למרפקים, לגב ואף חזה, כל זאת מבלי לפגוע ברמת האוורור שלו. מחירו של מעיל זה עומד על 1,355 שקל כולל כל המיגונים.

מעיל רכיבה ממוגן דיינזה סיטי גארד. אתר יצרן
מעיל רכיבה ממוגן דיינזה סיטי גארד/אתר יצרן

מעיל קיץ קריר וממוגן קבלר של ברוש

אצל ברוש, יצרנית ציוד המיגון לרוכבים הישראלית אפשר למצוא את ה'קול-מש' - מעיל קיץ חדש של החברה אשר מיועד לרכיבה בתנאים חמים במיוחד. אולם למרות היותו עשוי מרשת מאווררת במיוחד, הוא לא מפחית ביכולת המיגון. הוא מצויד בשמונה רוכסנים לאוורור (גב, חזה, בתי שחי ואמות) וגם במיגונים קשיחים לכתפיים, לזרועות ולגב העליון. בנוסף, זרועות המעיל ממוגנות בבד קוולר נגד שפשופים עם עמידות גבוהה מאוד כנגד קריעה. מסביב למעיל תפורים גם מחזירי אור מבית 3M לשיפור הנראות ברכיבה בלילה. מחירו של מעיל זה עומד על 599 שקל וניתן להשיגו באתר החברה או בחנות שנמצאת בסמוך לכיכר רבין בתן אביב.

מעיל רכיבה ברוש Cool Mesh. אתר יצרן
מעיל רכיבה ברוש Cool Mesh/אתר יצרן

מחשיך מאוחר? שימו שמש בכיס

שעות השמש בקיץ ארוכות מאוד, אבל גם בעונה החמה לא כדאי להיתקע בחושך ללא ציוד הארה מספק. אצל יבואנית ציוד המטיילים והשטח T&I מצאנו את הפנס שעשוי לתת סיוע מאיר עיניים. פנס ה'לד-לנסר' (P5R.2) כמו שמו, מבוסס על תאורת לד, אך למרות ממדיו הקטנים (אורכו 11.7 ס"מ ומשקלו 77 גרם), הוא מסוגל להפיק אלומת אור חזק מאוד בעצמה של 270 לומן. את כוחו הוא מקבל מסוללת ליטיום נטענת (אורך חיים של 1,000 טעינות, 3.7 וולט) משקע חשמל, משקע 12 וולט ואף משקע USB סטנדרטי. עדשת הפנס מציעה שתי אלומות לפיזור האור - רחבה לטווח קצר ושניה ממוקדת לטווח של עד 240 מטרים. הפנס מגיע במזוודה ייחודית וזו מכילה את חיבוריו החשמליים ותפסים שונים ומחירו, בחנויות המטיילים ובאתר החברה, 700 שקלים.

פנס לד חזק לאופנועים וקטנועים. אתר יצרן
פנס לד חזק לאופנועים וקטנועים/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully