וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לאופל קורסה החדשה

אופל מפרסמת מספר תמונות מוסוות של אופל קורסה 2015 שתישא בחזיתה מנוע קטן נפח וחסכוני. בכורה בפריס

אופל קורסה 2015. אתר יצרן
אופל קורסה החדשה. מתקרבת/אתר יצרן

אופל תעמוד כנציגה היחידה של ג'נרל מוטורס באירופה אחרי הנסיגה של חטיבת שברולט, ומשום שכך היצרנית הגרמנית תנסה לחזק את האחיזה שלה בכמה סגמנטים, בהם הסופר מיני שנחשב לרווחי במיוחד (אם כי פחות מקבוצת הפנאי האופנתית כאמור). בחזית הבמה, לצידה של אופל אדם תהיה היורשת של הקורסה הוותיקה שמיוצרת מזה 33 שנים, שסוף סוף מקבלת דור חדש וטרי אחרי כמה שנות קפאון.

הבכורה תהיה במסגרת תערוכת פריס באוקטובר, אולם קודם לכך מפיצה אופל מספר תמונות תחת הסוואה על מנת לקדם פרופיל המכונית. היא תוצע במרכב שלוש או חמש דלתות ואת ההשראה החיצונית שואבת מהמיני פרמיום אופל אדם שהחלה להמכר לאחרונה בישראל. אופל ביצעה בה שינויים למכביר בתא הנוסעים, אולם את זה היא שומרת לחגיגה הצרפתית.

ההזנה של הקורסה תגיע ממנוע 1.0 ל' טורבו שלושה צילינדרים המחלץ הספק מרבי של 115 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות. הביצועים צפויים להיות בשכנות עם פולקסווגן פולו או רנו קליאו 1.2 ל' על פי הערכות כלי התקשורת בגרמניה, וכך גם צריכת הדלק. לקוחות שיחפצו במנועים עם קצת יותר בשר, יוכלו להצטייד במנועי דיזל או בנזין ארבעה צילינדרים בסיסיים, וכמובן שהתגבורת תגיע בדמותה של ה-OPC החדשה שצפויה להתחמש במנוע הקיים.

הקורסה תהיה חשובה השנה יותר מאי פעם עבור GM בכלל ואופל בפרט. החטיבה הגרמנית שואפת לגזול נתח של 8% מהשוק האירופי ב-2022, בעוד כיום עומד נתח החברה על כ-5%. החברה נמצאת בעיצומה של תקופת קיצוצים שהובילה לצמצום הפסדיה מ-1.92 מיליארד דולר ב-2012 ל-870 מיליון דולר אשתקד. בכירי החברה בהחלט אופטימיים באשר לעתיד המותג.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully