וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה דוחה השקת הפריוס החדשה

בכורת הפריוס החדשה נדחתה בששה חודשים כדי לאפשר למהנדסים למקסם את יעילותה של המערכת ההיברידית

טויוטה פריוס. אתר יצרן
טויוטה פריוס דור 3. אתכם עד סוף השנה/אתר יצרן

טויוטה הודיעה אמש (שלישי) כי השקת המשפחתית האקולוגית פריוס תדחה בששה חודשים לדצמבר. לדברי כלי התקשורת בצרפת, טויוטה רוצה להשיק את המכונית במועד מאוחר יותר כדי שמתכנניה יוכלו לעבוד עוד קצת על המכלולים וללטש את תכונותיה של המערכת ההיברידית - לב ליבה של הפריוס הידידותית.

המניע העיקרי מאחרי ההחלטה, נובע לכאורה מחוסר שביעות רצון של בכירי החברה מצריכת הדלק של הפריוס דור 4, ולכן הוחלט לאפשר לחטיבות השונות לבצע עוד כמה שדרוגים כדי לסחוט ממנה כמה שיותר קילומטרים מליטר דלק. הפריוס הנוכחית מחזירה בממוצע כ-20 ק"מ לליטר ופליטת דו תחמוצת הפחמן שלה נאמדת ב-99 גק"מ.

הפריוס החדשה, שתשווק כדגם 2015-2016, תוכננה על פלטפורמה חדשה ומודולארית וכן תישא עיצוב מעודכן. מנוע הכלאיים הוא פיתוח מתקדם של טויוטה שיסייע לה להשיג ביצועים טובים יותר בזכות כיסוח מסוים במשקל, מה שיניב צריכת דלק מופחתת ב-10% לפחות בהשוואה לפריוס דור 3 שהושקה ב-2009. בין השאר, השקיעו טויוטה לא מעט משאבים בצינון מנוע הבנזין, כך שהיא תוכל לפעול בנצילות גבוהה מקודמתה ולשפר כמה היבטים דינמיים.

הפריוס שנחכנה ב-1997 היא המכונית ההיברידית הנמכרת ביותר בעולם. היא הצמיחה מספר גדול של כלי רכב היברידים בטויוטה ובלקסוס (חטיבת היוקרה של היצרנית), ורשמה אשתקד שנה רווחית במיוחד עם מיליון מסירות של כלים אלו זו השנה השנייה ברציפות.

פרטים נוספים על פריוס דור 4 ייחשפו בתערוכת פריס באוקטובר הקרוב.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully