וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צליל מכויל: לנגן על אלפא רומיאו

לא תפרטו על ששה צילינדרים נוהמים, כי אם על גיטרה של הריסון שפותחה יחד עם אלפא רומיאו. המחיר לשיקול דעתכם

גיטרת אלפא רומיאו. אתר יצרן
גיטרה של אלפא רומיאו והריסון/אתר יצרן

בעלי אלפא רומיאו מבינים היטב ובעיקר מרגישים בעצמותיהם את החיבור בין צלילים להנאה. המנועים הקלאסיים של המותג האיטלקי ערבים לאוזן הקשובה בין אם בסל"ד נמוך או גבוה ומדליקים את כל החושים בעת ובעונה אחת. אולי זו הסיבה, שגיטרה שנושאת על גופה את סמל החברה היא פריט אספנות שקשה יהיה לפסוח עליו. הבעיה היא, שרק 11 עותקים יעמדו למכירה.

הגיטרה החשמלית, פרי פיתוח 'הריסון' תוכננה יחד עם צוותי העיצוב של אלפא רומיאו ומשך הרכבתן יגזול 8 חודשים, שכן זוהי עבודת יד מוקפדת. הגיטרה שופעת אזכורים של אלפא רומיאו במבנה, בעיצוב ובגימור ונראה שהיא משלבת קצת מהטון המודרני עם נגיעות מן העבר. במבט חפוז, אפשר להבחין בשבכה המפורסמת בצורת לב, התג שנשלף ממכונית רגילה ומשמש כווסת לעוצמת הקול, בעוד המיתרים, הכוונים והגשר עשויים אלומיניום.

הצוואר של הגיטרה עשוי תרכובות עץ קורינה, שלדברי הריסון משמש את הגיטרות היוקרתיות ביותר של חברת גיבסון. הוא כולל שכבות חומר סיבי פחמן (קרבון), ובינו לבין הגוף המרכזי הושתל גם לוגו תלתן ירוק בגב הגיטרה. עוד תוספות מיוחדות הן לוחית עם מספור הגיטרה בסדרה, חתימות של מעצביה וכמובן הגוון האדום הקלאסי שהוא כמעט סימן ההיכר של האיטלקים.

בעלות על אחת מהגיטרות אינה יקרה באופן יוצא דופן לאור מספרן. המחיר שנדרש עבור עותק אחד מתוך ה-11 שהוקצו לייצור, עומד על 7,000 דולר (כ-25 אלף שקלים לערך). לרגש, כמו שאומרים נהגי אלפא רומיאו, פשוט אין מחיר.

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב
גיטרות הריסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully