וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק ATS מתחדשת, בקטנה

מתיחת פנים סמלית מעדכנת את הספורט-סדאן קדילאק ATS עם מנוע 2.0 ל' מחוזק ומערכת היגוי חשמלית חדשה

קדילאק ATS. אתר יצרן
קדילאק ATS. מתיחת פנים מרעננת/אתר יצרן

בעוד GM טרודה בכיבוי שריפות, חטיבת היוקרה קדילאק מפרסמת פרטים ותמונות אודות מתיחת הפנים המוצנעת משהו של מכונית הסדאן המשפחתית ATS. כפי שפורסם כאן לפני כשנה, ג'נרל מוטורס מבצעת בתקופה זו שינויים קלים במרווחי זמן מצומצמים כדי לשמור על רעננות מוצרי המותגים מול התוצרת הגרמנית והיפנית.

רוב השינויים החיצוניים קלים עד בלתי ניתנים לזיהוי, אולם בעלי ה-ATS יצליחו להבחין שגרסת הסדאן אמצה חלק מהאיפיונים הוויזואלים של ה-ATS קופה (שבימים אלה נבדקת ב-UMI האפשרות לייבא אותה ארצה), משמע גריל מחודש, פסי כרום נוספים באיזור השבכה והפגושים וכן התווספו מספר גוונים טריים, בהם ה-Dark Adriatic וה-Crystal White.

תא הנוסעים נותר, כמו גם מידות הרכב כפי שהוא כיום, אולם משלב דיפונים וריפודים חדשים ומהודרים לעומת הדגם שלפני מתיחת הפנים. עוד בהיצע, מערכת שמע עם התרעה על מסרונים נכנסים, עמדת טעינה מיוחדת לטלפונים חכמים, מערכת סירי ועוד. בקדילאק מספרים גם על התקנת היגוי חשמלי חדש, קל יותר ונענה במהירות גבוהה יותר לפקודות מהנהג.

הרכב המנועים של ה-ATS מעדכן רק את מנוע ה-2.0 ל' טורבו לו 272 כ"ס. יחידה זו, המאיצה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות, זכתה לעלייה בשיעור של 14% בעקומת המומנט ל-40.8 קג"מ ב-2,000 סל"ד. בקצה ההיצע גרסת ה-3.6 ל' עם הספק מרבי של 320 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטומטית.

קדילאק ATS הגיעה לישראל בדצמבר 2012, ומתחרה ישירות באודי A4 וב.מ.וו סדרה 3. מחיריה מתחילים כיום ב-252 אלף שקלים. מועד הגעת הדגם המחודש טרם נקבע.

עוד הרבה על קדילאק בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק
  • gm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully