וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנהוג ביגואר כמו בפלייסטיישן

יגואר מציגה תצוגה עלית וירטואלית מתקדמת שמיועדת גם למסלול המירוצים וכוללת הנחיות בזמן אמת. מי צריך משחקי וידאו?

יגואר, תצוגה עלית מתקדמת. אתר יצרן
לרדוף אחרי הביצועים של עצמכם/אתר יצרן

יגואר מפתחת בימים אלה תצוגה עלית וירטואלית שתסייע לשפר את רמת הבטיחות בכבישים בנהיגה שגרתית, וכן תוכננה עבור מי שמבלים זמן ניכר על מסלולי המירוץ באירופה ומבקשים לסחוט את המירב מהיגואר הספורטיבית שברשותם. הבקרה החדישה, אותה מכנה יגואר די בפשטות ובלי מסננים מתחכמים, the ultimate HUD, כוללת מגוון עשיר של מידע המוקרן על זגוגית הרכב, כשבין היתר משלבת היבטים ביכולות התאוצה, הבלימה ועוד.

התמונות שפורסמו מלמדות על כך שהצוותים שאבו השראה מקונסולת המשחק הפופולריות. כל מי שהניח ידיו בשנים האחרונות על משחקי מירוץ דוגמת 'פורזה מוטורספורט' או 'גראן טוריסמו' מייד יזהה את שעוני הסל"ד ומכונית הצללים (או "גוסט קאר") שלרוב משמשת כסמן לביצועים של הנהג בסיבובים הקודמים.

ה-HUD מתבסס על טכנולוגיה שהציגה לנד-רובר לפני כמה חודשים, שנועדה לפתור לנהג חרדות בשטחים בהם שדה הראייה מוסתר, אולם בניגוד לזו, הפעם המיקוד הוא בנהיגה ספורטיבית ולכן ניתן להיעזר בה עבור הנחיה לקווי פניה, נקודות האטה לקראת עיקולים, תזמון העברת הילוכים ועוד.

לדברי יגואר, המערכת אמורה לעזור בצמצום הסחות דעת בזמן נהיגה, אולם לפחות מנקודת מבט נוכחית, דווקא הגזמה באינפורמציה על המסך עלולה לפגוע באוריינצטיה ולהוביל לאיבוד קשר עין עם הסביבה. כשיושבים על הכורסה הנוחה בבית ומחברים הגה לקונסולה זה בהחלט תורם לחוויה, אבל על הכביש האמיתי - גם אם זה מסלול מירוצים מבוקר, זה עשוי להסתיים באופן לא נעים. מה דעתכם?

עוד הרבה על יגואר בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully