וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט סילברדו החדש בישראל

הפיק אפ האמריקני סילברדו 2500 הגיע לארץ חמוש מנוע טורבו דיזל חזק, תא נוסעים מפואר ומחיר התחלתי של 195 אלף שקלים. גם סוניק סדאן מקבלת מהדורה מאובזרת

שברולט סילברדו. אתר יצרן
שברולט סילברדו 2015 בישראל, החל מ-195 אלף שקלים/אתר יצרן

יבואנית דגמי שברולט לישראל חברת UMI מודיעה על התחלת שיווקו של רכב העבודה, הפיק אפ האמריקני סילברדו 2500. הדור הנכנס כולל תא נוסעים חדש לחלוטין, מנוע טורבו דיזל רב עוצמה ורשימה ארוכה מאוד של תוספות, הן לצד התפעולי והן לצד הפרטי .

הסילברדו 2500 מעט יותר גדול מקודמו, ומציע יכולת עבודה משודרגת בשיעור לא קטן. אורכו מגיע כעת כמעט ל-6.1 מ', רוחבו כ-2.1 מ' ומידות הארגז האחורי הרשמיות הן 1.58 מ' לרוחב בעוד דלת הארגז רוחבה 1.56 מ'. שברולט שיפרה גם את יכולת הגרירה והנשיאה שלו, כך שכעת יוכל לשאת משקלים שבין 1.1 טון ל-1.3 טון.

את הכוח יקבל הסילברדו ממנוע V8 בנפח 6.6 ל' מוגדש טורבו בעל מערכת הזרקה ישירה. הוא מחלץ 397 כ"ס ב-3,000 סל"ד ומומנט של 103.5 קג"מ ב-1,600 סל"ד. הוא מחובר לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה (אליסון 1000) עם 6 מהירויות וכן בקרת הילוכים נפרדת מגלגל ההגה לתחימת טווחי פעולת המנוע.

את הסילברדו ניתן לרכוש בגימור LT או LTZ בחיבור להנעה אחורית או כפולה. הוא משלב מפרט מרשים עם כורסאות ישיבה ל-6 אנשים (LT) ואבזור כגון מערכת מולטימדיה מקורית מסדרת MYLINK, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת רוורס, כיוון חשמלי למושבים, שקעי USB ועוד. בגרסת ה-LTZ הבכירה ניתן להוסיף מערכת שמע של BOSE עם 6 רמקולים וסאבוופר ועוד.

המחירים לסילברדו החדש בישראל:

סילברד LT קבינה וחצי הנעה אחורית: 195 אלף שקל
סילברדו LT קבינה וחצי הנעה כפולה: 210 אלף שקלים
סילברדו LTZ קבינה וחצי הנעה כפולה: 231 אלף שקלים
סילברדו LT קבינה כפולה והנעה כפולה: 225 אלף שקלים
סילברדו LTZ קבינה כפולה והנעה כפולה: 255 אלף שקלים

סוניק סדאן בגרסה נוספת

לצד הסילברדו, תחל את דרכה בימים אלה בישראל הסוניק סדאן עם מפרט משודרג ומחיר התחלתי של 90 אלף שקלים. תת המשפחתית, לה תא מטען של 502 ל' תתחרה במיצובישי אטראז' כשהיא מצוידת במנוע 1.4 ל' המפיק 104 כ"ס ו-13.3 קג"מ המושגים ב-4,000 סל"ד, ומחובר לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות עם פיקוד מבורר ההילוכים לתפעול טיפטרוניק. ההאצה ל-100 קמ"ש נאמדת ב-13.1 שניות והמהירות המרבית היא 175 קמ"ש. צריכת הדלק העירונית היא 11.9 ק"מ לליטר.

ערכת האבזור של הסוניק סדאן כוללת בקרת שיוט, כניסת USB, בלוטות' מקורי, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, וחבילת בטיחות מלאה עם 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, בלימה ועוד.

גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ומכירות ב-UMI: "לצד הכפלת מסירותינו בקטגוריות הצומחות ביותר בשוק, אנו משיקים היום שני דגמים חשובים לפורטפוליו של שברולט: גרסה חדשה של הסוניק, שתאפשר לנו להתמודד על הבכורה הסגמנט המשפחתיות הקטנות, עם המשפחתית הקטנה האטרקטיבית בישראל, ודגם חדש לחלוטין של הסילברדו המוכר".

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully