וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרכת נהיגה: יום בשטח, עם חברת 'פ?ר?ש'

14.7.2014 / 8:38

מה יותר קשה מאשר לשכנע נהג ישראלי שהוא צריך ללמוד נהיגה מתקדמת? להוציא אותו מהבית ב-38 מעלות בצל, בעיצומה של מתקפת רקטות. יצאנו, שרדנו, ואף נהנינו

הדרכת שטח. רמי גלבוע,
טילים בשמים, כבשן על הקרקע, אין טוב מקיץ ישראלי כדי לצאת לטיול בשטח!/רמי גלבוע

יש אנשים שאתה כבר לא זוכר מתי פגשת אותם לראשונה אבל הם תמיד היו בסביבה, חולקים איתך את אותו התחביב. כזה הוא רמי לימון, שמשעולי חיינו נפגשו ונפרדו פעמים רבות, תמיד בשטח, באבק או בדיונה. לאחרונה חבר רמי אל חברת 'פרש' של אבי מגיד, חברה העוסקת בהדרכות נהיגה (כביש ושטח), חינוך הדור הצעיר לבטיחות בדרכים ובאופניים, והדרכת מוסדות ופרטיים. 'פרש' מקושרת מאוד לגופים מוסדיים, והיא ספק מאושר של משרד הביטחון, משטרת ישראל ועוד גופים נכבדים. רוב ההדרכות נערכות בישראל, אבל יש גם פעילות באפריקה ושאר שווקי חוץ.

רמי לימון הצטרף ל'פרש' במטרה להעמיק את נושא הדרכות השטח, וכאן אנו מתחברים לתמונה. 'פרש' עורכת הדרכות, ימי גיבוש חברה, טיולים ושאר פעילויות שטח. כדי לתת לנו טעימה מפעילות החברה נפגשנו בחורשה מוצלת ביערות הכרמל, שם הוצגו בפנינו עזרי הלימוד של פרש. גולת הכותרת היא כיתת אוטובוס ובה מקום להרצאות, מצגות ממוחשבות וסימולטור נהיגה. הדבר החשוב ביותר באוטובוס הלימוד הוא המזגן המצוין, שהעניק לנו מפלט צונן מהכבשן שבחוץ. שמענו על פעילויות החברה והפעלנו את סימולטור הנהיגה, המאפשר להסביר ולהדגים את עקרונות הנהיגה בתנאים שונים – עיר, שטח, סוגי מכוניות שונות וכיו"ב.

הדרכת שטח. רמי גלבוע,
אוטובוס הלימוד מגיע לכל מקום, ומעניק סביבת לימודים נוחה לחניכים/רמי גלבוע

כבר חשבתי שאין לי מה ללמוד במושביה של סובארו ג'אסטי קשישה, אבל יש הפתעות בחיים; הג'אסטי הזו יודעת להתהפך על הצד או על הגג, ומאפשרת תרגול של מצב זר ומלחיץ – היחלצות מרכב הפוך, ומניעת חבלה משנית העלולה להתרחש בעת שמשתחררים מחגורות הבטיחות. מסתבר שהשחרור מהחגורה בכלל לא אינטואיטיבי, וכבר היו נהגים ששברו את המפרקת דווקא אחרי ההתהפכות... שווה להתנסות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הדרכת שטח. רמי גלבוע,
ה'ג'אסטי המתהפכת' מאפשרת לחוות מצבי הפוך-על-הפוך, ולתרגל התנתקות בטוחה מחגורות הבטיחות. פשוט, אבל חשוב/רמי גלבוע

יצאנו גם לסיבוב שטח, בשבילי הסלעים של חורשן. מכיוון שרובנו היינו נהגי שטח מנוסים, חסך מאיתנו רמי את ההרצאות המתישות; תחת זאת תיקלנו את המעברים הקלאסיים של חורשן, טיפסנו ל-נ.ג. 186, ושמענו על הסביבה וההיסטוריה של אזור מקסים זה.

הדרכת שטח. רמי גלבוע,
נהגים רבים מתעצלים לצאת מהרכב, כדי להעריך את מורכבות המכשול שלפניהם. לעתים אין מנוס מיציאה אל החום או הגשם הסוחף,/רמי גלבוע

חיל הפרשים

הייחוד של 'פרש' הוא בניהול המקצועי, ב-35 מורי הנהיגה העובדים בה, וביכולת הלוגיסטית – לארגן ימי הדרכה בכל מקום בארץ, להציב בבית ספר 4 סימולטורים, לארגן מסלול הדרכת אופניים, ועוד. השאיפה היא לתרגל את הלקוח עם הרכב שלו אבל קיימת אפשרות להציע גם כלי רכב שכורים, לכביש ולשטח.

מחירי ההדרכות נקבעים על פי תוכנית העבודה וגודל הקבוצה. לקוחות יכולים לקבל הדרכה פרטית, או להיות מצוותים לקבוצה קיימת; במקרה כזה, מחיר יום הדרכה ינוע בין 350 ל-500 שקלים – מחיר סביר לגמרי אותו כדאי לשלם, כדי להשביח את רמת הנהיגה והבטיחות שלנו, למקצע את עובדינו הנוהגים, ובוודאי להכשיר את ילדינו לעולם הנהיגה המתקדמת.

לומדים לנהוג בשטח עם חברת פרש

עוד הרבה פנאי ושטח בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שטח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully