וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הדרך: מרצדס S65AMG קופה

וויתור על זוג דלתות ופרידה מערימת כסף, תמסור לידיכם מרצדס S קלאס קופה עם הספק של מעבורת חלל ופינוקים של ארמון

מרצדס S65AMG קופה. אתר יצרן
מרצדס S קלאס קופה AMG. כל מה שאפשר לדמיין במכונית אחת, כמעט/אתר יצרן

מרצדס לא תבנה מאגר לקוחות גדול על גביה של ה-S קלאס קופה, אבל היא בהחלט מבינה את הביקוש לגרסאות מופרעות לאניני טעם שלא מסוגלים להסתפק ב"מועט" שמציעה ספינת הדגל הרגילה לה 4 דלתות, או אפילו ה-S קופה הסטנדרטית (כולל ה-S63AMG). אולם כמו שאומרים הגרגרנים,"תמיד יש מקום לג'לי", או במקרה של מרצדס נוצר חלל ריק אותו אפשר למלא עם מהדורה נדירה שנתפרה לאוליגרכים.

כדי ליצור סינרגיה מינימלית בין המראה הטכנולוגי לבין היכולות של AMG במכונית פאר, אי אפשר לפסוח על המנוע הבכיר ביותר שיש בהיצע. ולכן, מול עיני הנהג מאוכלסת תחנת כוח עם שניים-עשר צילינדרים בי-טורבו בנפח 6.0 ל' המחלצת 630 כ"ס ב-4,000 סל"ד ולא פחות מ-102 קג"מ המושגים מ-2,300 סל"ד. המנוע המשותף ל-CL65AMG מחובר לתיבת הילוכים 7 ג'י טרוניק ספידשיפט משופרת עם 7 מהירות, וזו מאיצה אותה ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות ועד 252 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית.

בקרת הנהיגה מחולקת למספר מצבים על בסיס הנעה אחורית (ספורט, נוחות או נייטרלי ותפעול ידני), והיא פועלת בצירוף מערכת ה- MAGIC BODY CONTROL שפוקחת עין על זווית הטיית המרכב תחת עומסים כבדים וביצועים תובעניים. מרצדס כיילה אותה בצורה קצת שונה מה-S קופה הרגילה כדי שהנהג יקבל משוב משופר מהכביש, אך בתוך כך בלי להתפשר על הנוחות (על אף חישוקי ה-20 אינטש מרסקי החוליות שעומדים כאופציה).

מהצד הקוסמטי אין הרבה שינויים, להוציא כיתובי "V12 בי-טורבו" על הכנפיים, קישוטי כרום קלים על הפגושים, ובתא הנוסעים שילוב ייחודי של מושבים והגה ספורטיביים. ברשימת האבזור שנמתחת עד בלי סוף, נמצאת תצוגה עלית מיוחדת עם הקרנה של העברת ההילוכים (רק ב-AMG), מערכת שמע שמביישת קולנוע תקני, וקיט בטיחותי שכולל גם נהיגה אוטומטית והגנה אקטיבית ופסיבית מתקדמת.

באירופה, יחלו מחיריה של ה-S קלאס S65AMG קופה בסביבות ה-200 אלף יורו. אלינו היא תגיע בשנה הבאה כנראה.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

מרצדס S65AMG קופה. אתר יצרן
מרצדס S65AMG קופה/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully