וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד האפל של שברולט קורבט: המכונית של דארת' ווידר

חברת 'הוט-ווילס' חשפה בכנס הקומיקס בסן דייגו פיתוח מיוחד של שברולט קורבט במהדורת 'דארת ווידר' לרגל ההכנות לסרט החדש בסדרת מלחמת הכוכבים. צפו בקדימון

הבמאי ג'י גיי אברמס הופקד לפני כשנה על הפרק השביעי של מלחמת הכוכבים, לאחר שהסאגה נמכרה לאולפני וולט דיסני מידיו של ג'ורג' לוקאס. אברמס הסתער על עיבוד התסריט לפני כחצי שנה בלבד וכבר לאחרונה החל לשחרר תמונות לרשת בהן תועדו חלק מהשחקנים, כמו למשל הריסון פורד שחוזר לגלם את האן סולו וכן מארק המיל שיחזור לנעליו של לוק סקייוקר.

אולם, כל מי שמכיר ומוקיר את 'מלחמת הכוכבים' יודע שאין "כוח" בלי הצד האפל שלו, ודארת' ווידר הוא ללא ספק הדמות המשמעותית ביותר בכל ההיסטוריה של מלחמת הכוכבים. ווידר לא שרד את הפרק האחרון כמובן ("שובו של הג'די"), אבל מאחר ומדובר בנדבך קולנועי חשוב, ולרגל הסרט החדש, החליטה חברת הצעצועים 'הוט ווילס' לייצר לו כמחווה וכמובן כמוצר מקדם מכירות, שברולט קורבט נדירה - בגודל אמיתי, שפוסלה כמו המסכה על פניו.

המנהלים של הוט ווילס הסתייעו לא מעט בצוותי הפיתוח של שברולט בדטרויט, כך שהמכונית תהיה גם מוכנה לנסיעה, ולא רק תעמוד כמיצג מוזיאוני במסגרת כינוס הקומיקס 'קומיק-קון' שנערך בימים אלה בסן דייגו. המרכב עוטה בחלקו הקדמי מבנה עשוי סיבי פחמן, בצידיו רצועות מהודרות בצע אדום (כמו חרב האור של ווידר), ואפילו הוסף מנגנון המדמה את קולות הנשימה העמוקים שלו. תחת מכסה המנוע, תוכלו למצוא מנוע 6.2 ל' V8 מהדור הקודם של שברולט קורבט עם הספק מרבי של 530 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית.

בסך הכול, גימיק חביב של הוט ווילס, שבהחלט סולל את הדרך לסרט השביעי ופותח לכל מעריצי הסדרה את התאבון לקראת הבכורה הרשמית בדצמבר 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully