וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימי רייקונן: "אני מאוכזב מהעונה עד כה"

נהגה של פרארי מותח ביקורת על מכונית ה-F1 לאור הישגיה הבינוניים, אבל שומר על תחזית אופטימית. "סומך על הצוות שלנו. בשנה הבאה נגיע לתוצאות מצוינות"

קימי רייקונן, פרארי. AP
קימי רייקונן. הנהג הפיני מרגיש שהמכונית נחותה, גם הקהל יודע את זה/AP

הפוגה של קצת פחות מחודש עד למירוץ הבא בבלגיה מאפשרת לקימי רייקונן להביט על המחצית הראשונה של העונה, לסכם ולהסתכל קדימה אל עבר 2015. התוצאות במירוץ האחרון בהונגריה הותירו טעם טוב בקרב הנהגים וההנהלה בזכות הופעה מצוינת של פרננדו אלונסו, נהגה המוביל של פרארי שסיים במקום השני אחרי האוסטרלי דניאל ריקרדו, כשרייקונן מתייצב במקום השישי - שיא עונתי מבחינתו.

ואולם, רייקונן בן ה-34 שזכה באליפות עם פרארי ב-2007, מקפיד לציין שהיכולות בהונגריה לא מהוות ערובה להמשך הדרך. "אני לא חושב שאפשר לצפות מאתנו לשינוי קיצוני בשלושה או ארבעה שבועות", כך מסר לכלי התקשורת בפינלנד. "בשנה הבאה הדברים ייראו הרבה יותר טוב מהמצב כיום, זה בטוח", כך הוסיף. כשנשאל לגבי המיקום של פרארי אמר כי הוא בסך הכול מרוצה מהסופ"ש האחרון, אבל מנגד העיר כי נותרה עוד כברת דרך. "אפשר לומר שאני גם, במידה, מאוכזב מהאופן שבו התגלגלו הדברים עד כה - אנחנו צריכים לוודא שאותן טעויות לא תחזורנה בשנה הבאה. אני סומך על פרארי ומאמין שנהיה הרבה יותר תחרותיים".

מנהל הקבוצה מרקו מטיאצי גם התייחס לתוצאות של פרארי באופטימיות זהירה. "צריך להכניס את הדברים לפרופורציות. אנחנו מודעים לחוזק של המכונית וגם לנקודות התורפה שלה. הפודיום שהשגנו בסופ"ש לא שינה הרבה. אנחנו חיביים לשנות את המכונית ב-180 מעלות". מטיאצי מנגד, לא חסך מחמאות מהרכיב הכי חשוב בקבוצה: "יש לנו את הנהג הטוב ביותר מכולם על הגריד", כך אמר על הספרדי.

בטבלת הקבוצות, מדורגת פרארי במקום השלישי עם 142 נקודות, כשלפניה רנו (רד-בול) עם 219 נקודות ומרצדס מובילה את הסבב עם 393 נקודות.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully