וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן תחזור להיות 'אוטו-יוניון'?

בפולקסווגן שוקלים לבצע רפורמה מיתוגית, לנדוד אחורה על ציר הזמן ולשוב ולהשתמש בכותר הקלאסי המקורי אוטו-יוניון משנות ה-30

לוגו אוטו יוניון. אתר יצרן
אוטו-יוניון? שוב חוזר לכותרות/אתר יצרן

בפולקסווגן דנים בשבועות האחרונים אם מוטב יהיה לשוב ולהשתמש בכותר 'אוט-יוניון' כמותג מטריה המקיף את כלל חטיבות הקונצרן, כך לפחות מדווחים כלי התקשורת בצרפת ואוסטרליה שטוענים שבכירים בקרב הקונצרן מביעים תמיכה במהלך שיכול לסייע לחטיבות ליצור בידול חד בין היצרנים הרבים תחת אחזקתה של ענקית הרכב מאירופה. זוהי הפעם השלישית בעשור האחרון שדיווח זה מגיע ממקורבים לפולקסווגן.

במסגרת הנוסח המוצע, חברת "פולקסווגן'" תנוהל כחברת רכב עצמאית בתוך 'אוטו-יוניון', ובכך מפרידה את עצמה יחד עם סקודה וסיאט כמותג הפונה לאוכלוסייה עממית. על פי התכנית התאורטית, מטה החברה יאמץ מחדש את 'אוטו-יוניון' ויפקח על ערימת היצרניות שנמצאות כיום בבעלות הקונצרן, בהן למבורגיני, בנטלי, בוגטי, פורשה, סקאניה, וכן מותג האופנועים האיטלקי דוקאטי שנרכש על ידי אודי.

אוטו-יוניון נוסדה ב-1932 לאחר שחברת DKW, וונדרר, הורש ואודי, התמזגו כדי לייצר תחרות ישירה למרצדס-בנץ. הסמל שנבחר להתנוסס בחזית החברה המאוחדת הוא שיזור הטבעות המפורסם שמוטבע כיום על כל מכוניותיה של אודי. אוטו יניון עברה הרבה זעזועים לפני ואחרי מלחמת העולם השנייה, עד שב-1957 נרכשה על ידי דיימלר. מספר שנים מאוחר יותר, ב-1964 מכרה דיימלר את החברה לפולקסווגן והקימה מחדש את חטיבת אודי ב-1965 עת הפיקה את המכונית הראשונה שלה: The audi .

צריך להדגיש שהשלוחות של פולקסווגן, בעיקר אלו הפזורות באוסטרליה, הן היחידות שהשמועות הללו הגיען לשולחנן ולכן קלושים הסיכויים שדמות בכירה מהקונצרן תצא בהכרזות חגיגיות בימים, בשבועות או אפילו בחודשים הקרובים לגביי 'אוטו-יוניון', שכן זהו תהליך שכרוך בהרבה מאוד הכנות. אם וכאשר תרקם האסטרגיה הזו, אוטו יניון למעשה תהפוך להיות גוף עליון עם מספר יצרני רכב בדומה לחברת דיימלר שמחזיקה במרצדס, סמארט ועוד. כאמור, חזון למועד.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully