וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי מונסטר 821 הגיע לישראל

דוקאטי מונסטר "קטן" הגיע לישראל. בתפריט, 112 כ"ס, אפשרות לגרסה מוגבלת ל-47 כ"ס ותג מחיר התחלתי של 99 אלף שקל

דוקאטי מונסטר 821 החדש. אתר יצרן
דוקאטי מונסטר 821 החדש/אתר יצרן

ליגל אופנועים, יבואנית דוקאטי בישראל, מודיעה על הגעתו לישראל של הדוקאטי מונסטר 821. הנייקד החדש מגיע לישראל זמן קצר לאחר השקתו העולמית והוא למעשה ישמש כדגם כניסה בסיסי יותר למונסטר 1200 שהושק השנה בישראל. מחירו יחל ב-99,000 שקל לדגם הדארק ו-102 אלף שקל לצביעה אדומה או לבנה.

המונסטר החדש וה"קטן" מבוסס על מכללים זהים ברובם לאלה של שגם ה-1200, אך יבדל ממנו במתלים, בזרוע האחרות (דו-צדדית במקום חד-צדדית) ובמנוע כמובן. גרסת ה-821 מצוידת במנוע L טווין אשר מפיק 112 כ"ס בעזרת טכנולוגיית ה-Testastretta 11° ומומנט של 9 קג"מ. המונסטר 821 יוצע גם בהספק מוגבל של 47 כ"ס לבעלי רישיון ביניים. משקלו של המונסטר עומד על 179.5 ק"מ (יבש).

למרות העובדה שמדובר בגרסת כניסה לעולם המונסטרים, גם ה-821 תצויד באלקטרוניקה המוכרת של דוקאטי וזו כוללת מערכת ABS מתקדמת למניעת נעילת גלגלים, בקרת אחיזה עם 8 מצבים (וכיבוי מלא), שלושה מצבי רכיבה (ספורט, טורינג, אורבן) ועוד. דגמי המונסטר 821 ישווקו בארץ בשתי גרסאות. גרסה אדום/לבן וגרסת מונסטר 821 Dark. גרסת ה- Dark מגיעה בצבעי חמקן כהים עם שלדה שחורה וגלגלים שחורים, בעוד המונסטר 821 מגיע בצבע אדום עם שלדה אדומה וגלגלים שחורים, או בצביעת Star White Silk עם שלדה אדומה וגלגלים בצבע אדום מט. הן הגרסה הלבנה והן הגרסה האדומה מצוידות בכיסוי מושב בודד בצבע תואם.

עוד על דוקאטי בוואלה! רכב

חדשות, מבחני רכיבה ומבחנים ארוכי טווח בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully