וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: אודי S1 החדשה, מיני ביצועיסטית

גרסת הספורט הקומפקטית אודי S1 הגיעה לישראל במחיר התחלתי של 232 אלף שקלים, עם מנוע טורבו בנזין ותיבת הילוכים ידנית

אתר יצרן

יבואנית דגמי אודי לישראל צ'מפיון מוטורס תחל לשווק השבוע את מכונית הספורט פרמיום אודי S1. היא תימכר בארץ עם מנוע בנזין טורבו, תיבת הילוכים ידנית, הנעה כפולה 'קוואטרו' ורמת אבזור אחידה הכוללת מגוון רחב של תוספות סטנדרטיות, בתמהיל החבילה הקוסמטית התוקפנית שהינה אינטגרלי מסדרות ה-S של המותג הגרמני.

ה-S1 היא המכונית החדשה ביותר בסדרות הספורט של אודי לצד ה-S3, והיא פותחה גם כמחווה לדגמי הקוואטרו של שנות ה-80. היא מצוידת במנוע 2.0 ל' טורבו ארבעה צילינדרים המחלץ תפוקה מרבית של 231 כ"ס המושגים בטווח של 6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 37 קג"מ החל מטווח של 1,600 סל"ד. תיבת 6 הילוכים ידנית שולחת את העוצמה לכל הגלגלים וזמן ההאצה ל-100 קמ"ש אורך 5.8 שניות. המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש וצריכת הדלק היא כ-12.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

בשלב ראשון, תוצע אודי S1 עם מרכב 3 דלתות בלבד, בשילוב מפרט סטנדרטי ואחיד. זה כולל בין היתר בקרת אקלים דיגיטלית, גג-שמש פנורמי, מערכת מולטימדיה 6 רמקולים, צג צבעוני בגודל 6.5 אינטש, דיבורית בלוטות', פנסי קסנון, מתלי ספורט ובקרת אודי-סלקט דרייב לבחירה בין מספר מצבי נהיגה. בלעדית לדגם זה, תוספות ספורטיביות מבחוץ ומבפנים כמושבים אוחזים, פגושים אגרסיביים וחישוקי סגסוגת 17 אינטש עם חמש צלעות.

"בהמשך להצלחת גרסת ה-S3 בשנה האחרונה, מגיע לישראל גרסת ה- S של ה-A1, הרכב הקטן ביותר בארסנל דגמי Audi, עם מנוע ספורטיבי המספק 231 כ"ס", כך ניב אורון, מנהל חטיבת אודי. "העיצוב המודגש והצבעוני, הביצועים המרגשים והמחיר הנגיש יחזקו באופן משמעותי את מגמת הגידול ברכבי הספורט הקיצוניים של המותג".

מחירה של אודי S1 בישראל עומד על 231,800 שקלים.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully