וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליסקאר נכנסת לענף השכרת הרכב

'ליסקאר' תחל להפעיל שירות השכרת מכוניות עם צי ראשוני של כ-1,000 כלי רכב לכל הקבוצות ועבור המגזר העסקי והפרטי. היקף ההשקעה נאמד ב-23 מיליון שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליסקאר סוללת את דרכה לענף השכרת המכוניות בישראל בהשקעה של 23 מיליון שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני עשורים וקצת אחרי שהחלה פעילותה בישראל כחברת ליסינג לעסקים קטנים ובינוניים, הכריזה השבוע "ליסקאר" על כניסה לענף השכרת המכוניות בישראל. החברה זכתה לאישור רשמי של משרד התחבורה לפעול בתחום זה, כאשר ההשקעה הראשונית נאמדת ב-20 מיליון שקלים, ועוד כ-3.5 מיליון שקלים בשלב מאוחר יותר שיוקצו לחיזוק מרכזי השירות ברחבי הארץ.

בהתאם לאסטרטגית החברה, יפעלו עד סוף השנה הנוכחית כ-1,000 כלי רכב תחת כל הקטגוריות שנמכרות בישראל, בהן פרטיות, מסחריות, משאיות וכן רכבי קירור. בשלב ראשוני תפנה את צי המכוניות למגזר העסקי ובשלב ב' תכנס לפעילות משולבת גם בענף הפרטי. בכל שנה יגדל היקף כלי הרכב שעומד לרשותה בקצב דומה, ועל מנת להבטיח זמינות מיידית לכל בעיה גייסה בחודשים האחרונים 20 עובדים חדשים לאגף הניהול, השיווק והמכירות.

שי הרשקוביץ, מנכ"ל ליסקאר: "השקת הפעילות של ליסקאר בתחום השכרת רכב היא המשך ישיר להתרחבות המשמעותית של החברה בתחומי הליסינג המימוני לעסקים בשנים האחרונות, הנובעת מהיכרות מעמיקה של החברה עם שוק הרכב והצרכים של המגזר העסקי בתחום זה".

על בסיס צי כלי רכב חדש לחלוטין שיוצב בפתח-תקווה, חיפה וירושלים, הלקוחות יזכו לשירותים מגוונים כגון "BIG-ליסקאר", הכולל שירותי הכוונה ומענה 24 שעות ביממה, כמו גם שירותים עבור הזמנת כרטיסים לאירועים. בנוסף לכך, הותקן בכלי הרכב דלקן שמבצע חיוב תקופתי מוזל (תשלום דחוי).

בישראל פועלות כיום כ-80 חברות השכרת מכוניות, והיקף ההכנסות מענף זה מוערך ב-3.3 מיליון שקלים - 20% מכלל רכישות הרכב בארץ.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully