וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: קדילאק קומפקטית

קדילאק מבשלת מתחרה ישירה לאודי A3 סדאן ומרצדס CLA. יתרונות? הנעה אחורית

קדילאק ATS. אתר יצרן
קדילאק. מכינים מכונית סדאן בינונית שתקרא תגר על אודי A3 סדאן ומרצדס CLA/אתר יצרן

קדילאק עומדת להסתער על זירת הפרמיום קומפקט עם מכונית ספורט-סדאן קטנה, כך לפחות עולה מדבריו של מנכ"ל השיווק במותג האמריקני, יואי אליינגוס בשיחה שקיים לאחרונה עם העתון 'יו אס איי טודיי'. אליינגוס מציין כי המכונית תמוצבג מתחת ל-ATS ותשלב ביצועים מושכים ומחיר כניסה אטרקטיבי לסגמנט שרק לאחרונה הצמיח כנפיים.

קדילאק תשאר נאמנה לשיטת התכנון המקורית שלה, ותעשה שימוש בפלטפורמה עם הנעה אחורית, מה שאולי יפגע מעט במרחב הפנימי אך מנגד יעניק לנהגים יתרון משמעותי במשוב ובכישורים הדינמיים - בדומה לב.מ.וו

גישה זו תבדל את קדילאק משתי הגרמניות לעיל, אך למרות זאת, להערכת בכירי GM רוב הצרכנים לא יודעים בכלל להסביר אילו גלגלים מניעים את המכונית ולכן התוצאה - ולא ההצהרה, היא זו שתקבע היכן ישאירו את כספם. "אם תגיד לי שלנהגים לא איכפת אם זו הנעה קדמית או אחורית, אני אסכים איתך", אומר יואי. מצד שני הוא מעיר, "הם מבחינים נכון כשזה נוגע להבדלים הטכניים בין הגישות ברגע שהם על הכביש - ככה שזה לא הכי משנה מה רשום על הנייר, העיקר הוא מה שמקבלים בתמורה".

לא ברור בשלב הנוכחי, מתי בידיוק תייצר קדילאק את המכונית, בזמן שהיא עסוקה עם גרסאות ספורטיביות של ה-ATS, ה-CTS-V, הדור הבא של רכב הפנאי SRX, המכונית ההיברידית ELR, וכן ה-LTS סדאן. התחזית היא לסביבות 2017, אולם בשלב כה מוקדם התאריכים עדיין נזילים. היא תישא בחזיתה ורסיה מסוימת של מנוע ה-2.0 ל' טורבו של קדילאק וכן מנועים בסיסיים עבור גרסאות מוזלות. בקדילאק גם יפנו משאבים לטיפול במרווחים הפנימיים נוכח בעיות הצפיפות שמעיבות על הצלחתה של ה-ATS סדאן.

עוד הרבה על קדילאק בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully