וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגאטי ווירון 1-1: אחת ויחידה

לקוח מסינגפור הזמין לעצמו בוגאטי ווירון חד- פעמית במחיר של יותר מ-2.5 מיליון יורו בהשראת מכוניות קלאסיות. 1200 כ"ס נדירים

בוגאטי וויירון 1-1. אתר יצרן
בוגאטי ווירון 1-1. נדירה, יקרה ומהירה כמובן/אתר יצרן

בכל פעם שנדמה שנחתם פרוייקט בוגאטי ווירון MK1, היא חוזרת עם עוד מכונית אחרונה חביבה. הפעם מדובר בגרסה חד-פעמית שהזמין לעצמו בתפירה אישית נהג מירוצים עלום שם מסינגפור שעשה את הונו בעסקי האנרגיה במשך 20 השנים האחרונות. את הבכורה החגיגית ערכו למכונית בתערוכת פבל ביץ' קליפורניה, מעוז האספנים העשירים, שהותירו במקום סכום כולל של 400 מיליון דולר בשבוע אחד, כולל פרארי GTO שנמכרה ב-39 מיליון דולר.

בניגוד למהדורות ה"אגדה" עליהן דיווחנו, הווירון החדשה נקראת בפשטות: 1-1PL, כשהספרה אחת מסמלת את הכמות והאותיות PL שהוטבעו בשבכבת המכונית (200 שעות עבודת ידיים) הן קיצור לשמו של הבעלים. לפי בקשתו, המכונית נצבעה בגוונים כפולים כמחווה למכוניות בוגטי משנות ה-40, בהן הרויאל 41, טייפ 55 והטייפ 44 בתמונות. גוון החרדל שולט בתקרה, בדפנות מכסה המנוע, בתיחום בתי התאורה ובשבכה.

המוטיב הקלאסי נמשך ישירות אל תא הנוסעים. גם כאן איזכורים רבים כמכוניות הקלאסיות של בוגאטי עם תפירה מיוחדת על גלגל ההגה, ידית ההילוכים, מושבי הספורט וגם בקונסולה. תוספת נוסטלגית היא איור של בוגטי טייפ 35 ששובצה בין שני המושבים הקדמיים על גבי לוחית שיוצרה בלעדית לדגם זה.

מערכת ההנעה האמתנית, לא זקוקה להקדמות כמובן: בקרביים שוכנים להם 1,200 כ"ס ממנוע W16 בנפח 8 ל' בחיבור לתיבת הילוכים רובוטית 7 מהירויות. ההאצה ל-100 קמ"ש נמשכת 2.6 שניות ועד 431 קמ"ש מרביים. בוגאטי לא מפרסמת כמה בידיוק עולה הווירון 1-1, אך דגם המפעל נמכר בסכום של כ-2 מיליון יורו. דמיינו לעצמכם כמה החברה הצרפתית-איטלקית תדרוש בתמורה לדגם חד פעמי.

עוד הרבה על בוגאטי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • בוגאטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully