וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבטחת אישים: ב.מ.וו X5 סקיוריטי פלוס

ב.מ.וו מציגה קרוסואבר חסין אש עם הגנה מפני רימונים וכלי ירי שונים. 450 כ"ס של פלדה משוריינת

ב.מ.וו X5 סקיורטי פלוס. אתר יצרן
ב.מ.וו X5 סקיוריטי פלוס. עמידה בפני רימונים/אתר יצרן

כשמרצדס וב.מ.וו חושפות מכוניות משוריינות במרחק של שבועייים אחת מהשנייה, זו כנראה יריית הפתיחה לתערוכת הרכב במוסקבה שתחל לפעול בסוף השבוע. ואכן, שתי הגרמניות מככבות על מספר דוכנים כדי לקדם את המהדורות שלהן למכוניות חסינות אש, כאשר בתחילת החודש פגשנו את המרצדס S600 גארד, וכעת חושפת ב.מ.וו את התשובה שלה בקבוצת הפנאי - ב.מ.וו X5 סקיורטי פלוס.

במדרג הבליסטי, ה-X5 מדורגת בקטגוריית ה-VR6, לעומת ה-VR9 של מרצדס, משמע היא מסוגלת לספוג מטחים של טרוריסטים שמפעילים עוצמת אש בינונית על המעטפת, לרבות ירי מנשק קל (קלצ'ניקוב, עוזי, אקדחים וכו'), וכן היא מאובזרת היטב מול רימוני יד ורסיסים.

כמו במרצדס, ב.מ.וו מפיקה כל עותק בהזמנה מיוחדת בעבודת יד, כשמבעד למעטפת שכבת פלדה מחוזקת, זגוגית חסינת ירי וצמיגי 'ראן-פלאט' שגם לאחר ניקוב מסוגלים לספק לנהג יכולת המילטות במהירות מוגבלת של 90 קמ"ש ועד 150 קילומטרים. מבחוץ, קשה להבחין בהבדלים בינה לבין הגרסה הרגילה, וגם בתא הנוסעים יתקשו הרוכשים לזהות מאפיינים יחודיים של גרסת הסקיורטי.

ה-X5 סקיוריטי מונעת על ידי אותה תחנת כוח המשרתת את הגרסה הבכירה של המשפחה: מנוע 4.4 ל' בנזין טורבו שמונה צילינדרים המחלץ תפוקה מרבית של 450 כ"ס ו-66 קג"מ. העוצמה עוברת לכל הגלגלים (איקס-דרייב) באמצעות תיבת 8 הילוכים אוטומטית, וזו מאיצה את המרכב ל-100 קמ"ש ב-4.9 ש' ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונים. את המגביל ניתן להסיר בשלב ההזמנה, ועושה רושם כי תוספת המשקל נאמדת בכ-300 ק"ג לערך ומטפסת ל-2.6 טון. המכונית גם מקבלת תמיכה ממתלים ובלמים מחוזקים נוכח העלייה במשקל כמובן.

ב.מ.וו מייצרת את ה-X5 סקיוריטי במפעל בדרום קרוליינה יחד עם הדגם הרגיל. המחירים אינם ידועים, אם כי אפשר להמר שהאוכלוסיה שרוכשת את הרכב לעיל אינה אוספת כל גרוש לרובל.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully