וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכבים לאור ירח בשרון 2014

24.8.2014 / 14:13

אחד השינויים בתרבות שעות הפנאי של עם ישראל הוא העיסוק המוגבר ברכיבת אופניים. עיריות, רשויות מקומיות ויזמים מקיימים מרתונים ואירועים בכל הארץ ובכך עוזרים למסד את הספורט כחלק מתרבות הפנאי

רוכבים לאור ירח בשרון. ראובן סביו,
רכיבה לאור ירח באיזור השרון/ראובן סביו

מועצה האזורית חוף השרון, ערכה זו השנה השלישית הפנינג לכל המשפחה, שכולו מבוסס על רכיבת אופניים. מאות המשתתפים נהנו משלושה מסלולי רכיבת לילה ברמות שונות, מופעי פעלולים ואקסטרים, מסלול הדרכת רכיבה לקהל, דוכני מזון ופינות מנוחה מפנקות. ייחודו של האירוע הוא בכך שהרכיבה מתבצעת לאור הירח, לאחר שקיעת החמה, ובזכות כל נהנים המשתתפים מטמפרטורות נמוכות יחסית לשעות היום ומהערך המוסף של חוויית הרכיבה בלילה.

נושא הבטיחות ברכיבת האופניים זכה להתייחסות מיוחדת ובנוסף לשלטים הרבים ולכרוז שלא הפסיק להזכיר למשתתפים את נושא הקסדה, גם צוות הליווי של המסלולים, כולל מסלול ההדרכה במתחם האירוע, הקפיד להעיר למשתתפים שלא התנהגו בהתאם להוראות.

אירוע רכיבה השרון. ראובן סביו, מערכת וואלה! NEWS
אירוע רכיבה השרון/מערכת וואלה! NEWS, ראובן סביו

במתחם האירוע, בחניון של חוות רונית, נהנו המשתתפים והמלווים הרבים ממופעי אקסטרים מרהיבים שכללו מופעי טריאל וקפיצות. הביצועים והשליטה אותה הפגינו הרוכבים, השאירו את הקהל פעורי פה ויחד עם הכרוז הנלהב הוסיפו הרבה לאווירת הפאן ששררה באירוע. הילדים הרבים שהשתתפו באירוע נהנו ממתחם האימונים שהקימו עבורם אנשי "עז הרים" וללא ספק תרם להם רבות לתחושת הביטחון והשליטה באופניים.

כל משתתף קיבל חולצה של האירוע ופנס אישי המתחבר לכידון האופניים בכדי לספק תאורה בסיסית לכל רוכב. המשתתפים יכלו לבחור מתוך שלושה מסלולים שונים, שאנשי חברת "עז הרים" הכינו לטובת האירוע. מסלול לרוכבים מנוסים מגיל 13 ומעלה באורך של 22 ק''מ. מסלול בינוני באורך 11 ק''מ ומתאים גם לילדים החל מגיל שמונה שיודעים לרכב ובעלי אופניים מתאימות. ומסלול ילדים באורך 5 המיועד לילדים מגיל ארבע ולמשפחותיהם.

מסלולי הרכיבה כללו חלקים של רכיבה בחול, שכידוע לא פשוטה על גבי אופניים ובמיוחד ברכיבה בקבוצה גדולה. כמות המשתתפים הגדולה בכל הקטגוריות הפתיעה לטובה, אך גרמה לפקקים רבים לאורך המסלולים. אני מאמין שלאור ההצלחה של האירוע השנה, למרות המצב הביטחוני, בשנה הבאה יתווספו קבוצות נוספות וכך יופחתו מספר העצירות לאורך המסלול.

כאן בוואלה רכב! אנו מברכים את המועצה האזורית חוף השרון על האירוע המוצלח ועל ההשקעה בספורט רכיבת האופניים ובחינוך הדור הצעיר לרכיבה נכונה. ניפגש בשנה הבאה באירוע רוכבים לאור הירח 2015, ועד אז שיהיו לנו רכיבות מהנות ובטוחות.

עוד הרבה על אופניים בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully