וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

uber taxi מושקת בישראל

uber taxi תיחנך מחר בישראל כאפלייקציה מתחרה לגט טקסי ותחל לפעול בהנחה של 20% ממחירי המונה בארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית שירות המוניות uberTAXI תושק מחר (שלישי) בישראל ותתחרה ישירות בגט טקסי. בשלב ראשון לפעילותה בכבישים, החברה לא תגבה עמלות מהנהגים, ותזכה את הנוסעים בהנחה של 20% (שלא על חשבון שכר הנהגים שיקבלו תשלום מלא עבור הנסיעות). החברה שמה לה למטרה לשפר את מערך הנסיעות בארץ, להגדיל את שכרם של הנהגים, ובתוך כך פנתה לשתף את שר התחבורה ישראל כץ במסגרת תוכניותיה להוזיל את תעריפי הנסיעה של התחבורה הציבורית.

מנכ"ל Uber בישראל, יוני גריפמן: "ההשקה של Uber מהווה מהפכה בתחבורה הציבורית בישראל, מהפכה שהמרוויחים שלה יהיו הנוסעים והנהגים כאחד. יש ליוקר המחיה בישראל עוד הרבה לאן לרדת. ראינו זאת בתחומים שונים, כמו בקפה, בסופרמרקטים, בסלולר ועוד.

UBER פועלת מזה חמש שנים ופורשת פעילותה ב-45 מדינות. החברה מציעה שירותי הזמת מוניות מהטלפונים החכמים על ידי אפליקצייה להורדה (בתשלום) למכשירים מבוססי מערכת הפעלה מסוג אנדרויד או איייפון. לפי שעה, האפליקצייה מכוילת לעבוד רק בתחומי תל-אביב.

"התחבורה הציבורית זאת התחנה הבאה של הורדת יוקר המחיה בישראל. כחברה טכנולוגית מובילה, Uber חיכתה בקוצר רוח להתחיל פעילותה בישראל, אשר נחשבת מעצמת הייטק. Uber שינתה את הרגלי הנסיעה של מיליוני נוסעים ב 45 מדינות בעולם ואנחנו שמחים להביא את הבשורה הזו גם לישראל", מוסיף גריפמן.

עוד על UBER TAXI בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully