וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן פטל משיק את מסלול הפורמולה 1 ברוסיה

סבסטיאן פטל הוזמן לבחון את מסלול הפורמולה 1 החדש ברוסיה על סיפונה של אינפיניטי Q50. צפו בהקפה של אלוף העולם

ארבע פעמים אלוף הפורמולה 1 סבסטיאן פטל, זכה "להסיר את הניילונים" ממסלול הפורמולה 1 החדש בקרסנודאר רוסיה אמש (שני). מסלול סוצ'י יארח את הקבוצות במסגרת הסיבוב ה-16 של אליפות הפורמולה 1 של העונה הנוכחית ולפי התרשמותו של הגרמני, יש בהחלט למה לצפות: "זה יהיה אתגר אדיר למכוניות ה-F1", כך אומר.

המסלול החדש, שפותח על ידי הארכיטקט המפורסם הרמן טילקה הגרמני, שעיצב שורה ארוכה של מסלולי F1, בהם בחריין, שנחאי ומספר מסלולים בארה"ב, כולל 18 פניות על גבי כביש שאורכו 5.8 קילומטרים.

מתוקף חוזהו עם אינפיניטי, פטל הגיע לרוסיה ישירות אחרי מירוץ בלגיה שנערך השבוע (סיים במקום החמישי), יחד עם הסקוטי הוותיק דיוויד קולטארד, ושניהם בחנו את התוואי רתומים אל מכונית הסדאן-ספורט ההיברידית Q50 (שהגיעה לאחרונה לארץ).

פטל ביצע מספר הקפות, בסיומן חלק את הבחנותיו עם כלי התקשורת שנכחו במקום: "זה נהדר לחזור לכאן ולראות את הכול גמור ופועל", אומר הגרמני. "אחרי שנהגתי עם ה-Q50 אני יכול לומר שיש כאן תמהיל טוב של פניות מהירות ומקטעים טכניים. זה הולך להיות מעניין ואני דרוך לשוב לכאן באוקטובר למירוץ".

פטל מדורג שישי באליפות הנהגים עם 98 נקודות. לפניו ולטרי בוטאס (ווילאמס-מרצדס), פרננדו אלונסו (פרארי), בן קבוצתו לרד-בול רייסינג-רנו דניאל ריקיארדו, לואיס המילטון (מרצדס) וניקו רוזברג (מרצדס) שמוביל את הסבב עם 220 נקודות. המירוץ הבא ייערך במונזה, איטליה ב-7 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully