וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי ix35 כפול הנעה ב-160 אלף שקל

כלמוביל השיקה בישראל יונדאי ix35 עם הנעה כפולה ומנוע 2.0 ל' בנזין, בתג מחיר התחלתי של 160 אלף שקלים

יונדאי ix35. אתר יצרן
גרסה חדשה עם הנעה כפולה במחיר אטרקטיבי/אתר יצרן

יבואנית דגמי יונדאי לישראל כלמוביל יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו השיקה בארץ את דגם הפנאי ix35 עם הנעה כפולה ומנוע בנזין, במחיר של כ-160 אלף שקלים. הרכב ייימכר ברמת אבזור פריים, בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית וקיט בטיחותי מלא לרבות שילוב מנגנוני סיוע בשטח. עד כה, שווק הקרוסאובר הקוריאני עם מנוע דיזל 2.0 ל', 2.0 ל' הנעה קדמית בנזין, וכן גרסת בנזין בכירה 2.4 ל'.

בחזיתו של ה-ix35 מנוע 2.0 ל' בנזין המפתח 154 כ"ס ב-6,200 סל"ד ומומנט של 19.5 קג"מ הזמינים מתחום של 4,700 סל"ד. תיבת הילוכים אוטומטית לה 6 מהירויות אחראית להעברת העוצמה לכל הגלגלים, כאשר זמן ההאצה ל-100 קמ"ש הוא כ-12 שניות והמהירות המרבית כ-177 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת של דגם זה היא 8.5 ק"מ לליטר בעיר, ועד 14 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית.

הדגם החדש ישווק ברמת אבזור PRIME. זו כוללת מלבד קישוטי נורות LED סטנדרטיים מערכת שמע עם צג מרכזי ומצלמת רוורס, קישורית בלוטות', בקרת שיוט, עיטורי עור לידית ההילוכים וגלגל ההגה, שמשות כהות וכן ערכת בטיחות דינמית עם בקרת מדרון, מניעת התהפכות ועוד.

לדברי דויד פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל, "דגם ה-4X4 מצטרף לשורת הדגמים של ה- ix35 המצליחים ומציב את האלטרנטיבה האטרקטיבית ביותר בעל הנעה כפולה בסגמנט זה".

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully