וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הדור הרביעי למאזדה MX5

מאזדה MX5 החדשה, הדור הרביעי לאחת ממכוניות הרודסטר הנמכרות בעולם, נחשף - קל מבעבר, קטן וצפוי להיות גם חסכוני. מתי בישראל?

מאזדה MX5. אתר יצרן
מאזדה MX5 החדשה - יותר קטנה, קלה וחזקה/אתר יצרן

אחרי 25 שנים וכמעט מיליון יחידות מסביב לעולם, מאזדה חושפת את הדור הרביעי של ה-MX5, אחת ממכוניות הרודסטר הכי נמכרות בכל הזמנים. הדור הרביעי נחשף כעת בתמונות ראשונות ויפגוש את הקהל בתערוכת פריס שתערך בעוד מעט פחות מחודש.

בהמשך לאבולוציית הדורות וכן שאר מכוניות מאזדה, ה-MX5 החדשה תמשיך להעצים את החיבור שבין הנהג למכונה, כך על פי מאזדה. כדי לעשות זאת, בחרו היפנים להכניס גם את מכונית זו תחת מטריית טכנולוגיית ה'סקיי-אקטיב' שגורסת הפחתת משקל משמעותית, שיפור יחידות הכוח על ידי מקסום ניצולת הבערה והורדה כללית של החיכוך של הרכיבים הנעים במנוע ובתיבת ההילוכים.

בהתאם לכך, מאזדה מצהירים כי הדור הרביעי של הרודסטר הקטנה יחזור למקורות בכל הקשור לממדים ויהיה קטן במעט מהדור השלישי היוצא. כמו כן, משקלו של דגם זה יופחת ב-100 קילוגרמים עגולים ובחזית נמצא כעת את מנועי הסקיי-אקטיב של מאזדה. הספקם של אלה עשוי לנוע סביב ה-165 כ"ס ממנוע ה-2.0 המוכר של מאזדה, אך תיתכן אפשרות גם להתקנת המנוע הקטן והבסיסי של מאזדה בנפח 1.5 ליטר שהספקו כיום עומד על 105 כ"ס.

פרטים נוספים אודות ה-MX5 החדשה יחשפו ככל שנתקדם למועד התערוכה ומדלק מוטורס יבואנית מאזדה לישראל נמסר כי החברה נערכת לייבוא ה-MX5 החדשה באמצע שנת 2015.

עוד על מאזדה בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully