וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי קליפורניה טורבו - 1.85 מיליון שקל

פרארי קליפורניה החדשה שקיבלה גם מנוע טורבו, הראשון של החברה מאז 1987 הושקה בישראל. המחיר, החל מ-1.85 מיליון שקל

אתר יצרן

אוטו איטליה יבואנית פרארי לישראל, השיקה היום (ראשון) את הפרארי קליפורניה החדשה בישראל. הקליפורניה החדשה שנחשפה בתערוכת ז'נבה בחודש מרס מביאה עמה שלל חידושים ושיפורים טכנולוגיים עבור יצרנית רכבי הספורט ממרנלו שעיקרם מנוע מוגדש טורבו. זהו למעשה מנוע הטורבו הראשון של החברה מאז ה-F40 האגדית של שנת 1987 והקאמבק של הטכנולוגיה הנו למעשה אילוץ הפחתת צריכת הדלק ופליטת המזהמים בהתאם לתקנות המחמירות של השנים האחרונות.

אולם אין בכל כך בעיה, שכן לטענת פרארי לא רק שהם הצליחו לחלץ 560 כ"ס ו-77 קג"מ ממנוע ה-3.8 ליטר V8 שלהם, אלא שעלה בידם להעלים את כל החסרונות של השימוש במגדשי טורבו. הקליפורניה החדשה תפיק את כוחה באופן ליניארי שלא יפתיע עם בעיטות כוח ולא פחות חשוב, לא תאבד את צליל המנוע הכל כך מזוהה עם היצרנית האקזוטיקה. עוד בצד החיובי, פרארי מספרים שבנהיגה רגועה, הקליפורניה תציג הודות לטכנולוגיה החדשה צריכת דלק של 9.5 קילומטרים לליטר ותפלוט "רק" 250 גרם CO2 לכל קילומטר.

פרארי קליפורניה T. קובי ליאני
פרארי קליפורניה T/קובי ליאני

אחרי שמסיימים לחבק את הסביבה, מגלים שגם הביצועים עלו מדרגה עם 3.6 שניות בלבד לשם ביצוע המיאוץ המסורתי מעמידה ל-100 קמ"ש והמהירות המרבית תביא אותה לכדי 315 קמ"ש. הקליפורניה נעזרת בתיבת הילוכים חדשה שלה שני מצמדים ו-7 הילוכים בהשראת מכונית הפורמולה 1 של החברה.

בנוסף ובהתאם לעליה בכוח ובביצועים, פרארי שיפרו את מערכת הבלימה לעמידות גבוהה יותר בחום והתעללות וגם את מערכת המתלים האדפטיבית שלא רק תדע להגיב טוב יותר לתנאי הנהיגה, אלא גם תציע נוחות משופרת (בבחירת מצב נוחות) והיזון חוזר משמעותי יותר במצב ספורט.

בתמורה ל-1.85 מיליון שקל ליחידה, לפני התאמות אישיות, תקבלו גם רשימת אבזור ארוכה מאוד שעיקריה - מערכות עזר אלקטרוניות לנהיגה ספורטיבית, בלמים קראמיים, מערכת מולטימדיה מלאה, חישוקי 19 אינץ', בקרת אקלים כפולה, ועוד. הקליפורניה תציע יכולת להושבת נוסעים בסידור של 2+2 והיא גם מצוידת בגג קשיח נפתח המתקפל תוך שניות אל תא המטען.

באוטו איטליה מספרים שצפי המכירות עומד על 5 יחידות בשנה מהקליפורניה T החדש, שתיים מהן כבר הוזמנו על ידי לקוחות. יואב הורוביץ, יו"ר אוטו איטליה מצהיר כי למרות כניסת מתחרים חדשים לשוק הספורט-יוקרה, אוטו איטליה תסיים את 2014 עם כ-60 מכוניות מזראטי ו-10 פרארי. היעד לשנת 2015 שאפתני יותר ועומד על 100 מכוניות מזראטי ו-15 פרארי, בעיקר הודות לכניסת רכב הפנאי החדש של מזראטי לשוק. עוד נמסר כי בשנת 2015 תימסר ה'לה-פרארי' הראשונה בישראל.

עוד על פרארי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פרארי קליפורניה T. קובי ליאני
מנוע הטורבו הראשון מאז ה-F40 של שנת 1987/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully