וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתיד מפואר והיברידי לפיג'ו

פיג'ו אקסלט היא אב טיפוס חדש מפיג'ו שמציגה מנועי היברידי חזק, עיצוב חריג וקטנוע חשמלי בתא המטען. האם זו מחליפת ה-508?

פיג'ו אקסלט קונספט. אתר יצרן
פיג'ו אקסלט - האם זו מחליפת ה-408?/אתר יצרן

תערוכת פריס היא כצפוי תערוכת הבית של המותגים הצרפתיים ופעמים רבות היצרניות המקומיות ניצלו את במה זו כדי לחשוף את המכוניות החשובות ביותר שלהן לשנים הקרובות. אולם הפעם, פיג'ו לא חושפת (עדיין) עוד מכונית 'לחם וחמאה' שלה, אלא משגרת לעברנו סט תמונות של מכונית תצוגה חדשנית. למכונית זו קוראים אקסלט (EXALT) ומעבר לתרגיל העיצובי שמשלב גוף מפוסל מאוד, חזית תוקפנית ברוח הדגמים ההיסטוריים של החברה וההינע ההיברידי המתבקש, יתכן ומדובר כאן ברמז ראשון למשפחתית גדולה שעתידה להבליח ולהחליף את ה-508 המזדקנת.

בן אם הערכתנו מצביעה על הכיוון הנכון או לא, האקסלט לא נראית חריגה על גבול הבלתי הגיוני. אורכה 4.7 מטר וזה מציב אותה בדיוק בקבוצה הנכונה כמחליפת ה-508 אר רק גובהה שעומד על 131 ס"מ, קרי נמוך מאוד וחישוקי 20 אינץ', עשויים לרמז שיש עוד כברת דרך עד לדגם הייצור.

פיג'ו אקסלט קונספט. אתר יצרן
פיג'ו אקסלט קונספט/אתר יצרן

פיג'ו התקינה בחזיתה את מערכת ההייבריד 4 שכמוה כבר פגשנו בדגמים ההיברידיים הסדרתיים של המותג, כלומר מנוע בנזין בחזית עם מנוע חשמלי בגלגלים האחוריים, עם סוללה מתחת למושב האחורי. אולם כאן, יחידת כוח זו כבר מפיקה הספק משולב (חשמל ובנזין) מכובד מאוד של 340 כ"ס שיתמודד עם 1,700 הקילוגרמים שלה.

האקסלט משלבת לראשונה אלמנט מהפכני בקרבה. תא המטען שלה נפתח בצורה רחבה מאוד וחושף רצפה נמוכה לטובת קלות ההטענה, אך מתחתיה למעשה מסתתר קטנוע חשמלי קטן ומתקפל, אשר, לפחות על פי הרעיון, אמור לאפשר לנוסעי הרכב להתנייד בתחום העירוני כאשר האקסלט ממתינה בחניה, במקום ללכת ברגל כמובן. פיג'ו מספרים כי באקסלט התפעול של הרכב נעשה דרך מסכי מגע - אחד למערכת המיזוג וטיהור האוויר וחלל הרכב (מחסלת חיידקים ונבגים) ואילו המסך השני יתפעל את מערכת הניווט, מערכת השמע, מחשב הדרך ועוד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פיג'ו אקסלט קונספט. אתר יצרן
פיג'ו אקסלט קונספט/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully