וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטלי מולסאן ספיד: לימוזינה עילאית

בנטלי ארזה את המולסאן במלתחת 'ספיד' טכנולוגית וחילצה ממנה 530 כ"ס ומהירות מרבית של 305 קמ"ש. ארמון על גלגלים

בנטלי מולסאן ספיד. אתר יצרן
בנטלי מולסאן ספיד. כוח ופינוקים כיד הדמיון/אתר יצרן

"ספיד" הוא אחד הכותרים הבולטים ביותר בענף הרכב בבריטניה. ולכן, כשיוצאת את המפעלים של החברה בצ'שיר "בנטלי ספיד" חדשה, זהו בהחלט מחזה דרמטי עבור המותג האלגנטי (שנמצא כאמור בבעלות פולקסווגן). לראייה, חנכה השבוע החברה את המולסאן ספיד בגיבוי סלוגן מעורר תאבון: "חווית הנהיגה המהירה והמפוארת ביותר בעולם".

המולסאן, למקרה שטרם ערכתם עימה היכרות, היא המכונית הבכירה ביותר של בנטלי לצד ה-GT קונטיננטל. כמו האחרונה, שמתהדרת בעצמה בגרסת ספיד לא פחות מרתקת, המולסאן מושתלת מנוע משופר בעל כיול קיצוני, כאשר הנפח הוא 6.75 ל' כפול מגדשי-טורבו שמונה צילינדרים, המחלץ 530 כ"ס ויותר מ-101 קג"מ הזמינים מטווח של 1,750 סל"ד.

תיבת ה-8 הילוכים של בנטלי תוכננה מחדש כדי שהחיבור בין המנוע לגלגלים ייעשה ברהיטות. לתיבה בקרת S ספורטיבית שמקפידה לשמור את הטורים על 2,000 סל"ד, כך שלא תהיינה צניחות מומנטום בין ההילוכים וההאצה תהיה לינארית וחריפה. המספרים הרשמיים והערכים לא מותירים הרבה מקום לספק אם מדובר רק ביאכטה על גלגלים: 0-100 קמ"ש ב-4.8 שניות ומהירות מרבית של 305 קמ"ש.

לצד כל החיזוקים בצד הטכנולוגי, בהם הבלמים, הבולמים, ההיגוי ותגובת המצערת, ישנם כמובן את ההיבטים הקוסמטיים. מולסאן ספיד מוסיפה עוד 4 צבעים חדשים להיצע, יחד עם חישוקי 21 אינטש וערימת דיפונים יוקרתיים בתא הנוסעים שכולו מפגן ראווה לפינוקים שניתן לתפור למכוניות בהזמנה אישית.

עבור הנוסעים הנינוחים, תהיה זו חווית נסיעה מופתית: למולסאן מערכת שמע עם 14 רמקולים, דיסק קשיח בנפח 60 גיג'ה כך שיהיה היכן לאחסן את כל הסרטים והשירים, שולחנות מתקפלים חשמלית, אינטרנט אלחוטי, מקרר לצינון השמפניה, צמד צגי 8 אינטש מאחור ובקרת אקלים אישית. בנטלי תחשוף את המכונית בתערוכת הרכב בפריס בחודש הבא. המחירים באירופה יחלו ב-250 אלף יורו לגרסה סטנדרטית. אסטון מרטין כבר בישראל. אולי בנטלי הבאה בתור?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully