וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן טריסטאר: טנדר למחר עם עיצוב מאתמול

פולקסווגן חשפה במסגרת תערוכת המסחריות בפרנקפורט את הטריסטאר החדש, חמוש מנוע דיזל עם 200 כ"ס

פולקסווגן טריסטאר. אתר יצרן
מסחרי חדש: פולקסווגן טריסטאר/אתר יצרן

פולקסווגן חשפה בתערוכת המסחריות ה-65 בהנובר את רכב העבודה החדש, טריסטאר, ערב חגיגות ה-30 לקונספט "סינכרו". הטנדר הגרמני חולק את עיצובו עם הטרנספורטר-וואן עליו הוא מבוסס מקצה הפגוש הקדמי ועד הקורות המרכזיות, אבל כל חלקו האחורי פותח ועוצב כמחווה למובילי הנוסעים של החברה משנות ה-50 ועד שנות ה-90.

הרעיון מאחרי הטריסטאר הוא להציע לעובדים רכב קשוח, שימושי ויעיל טכנולוגית, שביכולתו להפנות את גלגליו ומרכבו לשטח מבלי להשאיר על הקרקע חלקים יקרים. פולקסווגן הגדילה כאן את מרווח הגחון ב-3 סנטימטרים, מיגנה חלק מהמכלולים תחתיו, השתילה לו צמיגים שמסוגלים להתמודד עם נסיעות בשבילים לא קלים והשתמשה בפלסטיקה קלה כדי לשמור על חלקי הפח מסביב.

הכוח של הטריסטאר מקורו במנוע דיזל מפתיע ועוצמתי עבור טנדרים מסוגו. בחזית שוכנת חטיבת TDI בנפח של 2.0 ל' המחלצת מהקרביים 204 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-45 קג"מ המושגים מ-1,400 סל"ד. על העברת הכוח מופקדת תיבת הילוכים רובוטית DSG 7 שמאיצה בו ל-80 קמ"ש ב-6.8 שניות ול-100 קמ"ש ב-10 שניות. ההנעה היא כפולה 4 מושן עם נעילת דפרנציאל מכנית לסרן האחורי.

הטריסטאר נתפר אמנם לצרכי עבודה, אבל חטיבת המסחריות לא דילגה על איכויות תא הנוסעים. בדומה לאמארוק, הטריסטאר פוזל לרכבי יוקרה, ולכן מוצג כאופציה עם מושבי עור בגוון חום שיכולים להסתובב על מקומם, חומרי דיפון במרקם יוקרתי, בקרת מולטימדיה עם צג טאבלט גדול (20 אינטש) ואפילו מכונת אספרסו מובנית בחלק האחסון האחורי.

הטריסטאר מוגדר בשלב זה כדגם קונספט, אולם בפולקסווגן ישתמשו בו כפלטפורמה לשיפור המכוניות המסחריות ובעיקר לאיפיונים שייכנסו לשירות ב-T6. יו"ר פולקסווגן, ד"ר אקהרד שולץ: "זה רף חדש בענף המסחריות. שילוב חסר תקדים של כל תכונותיו הנפלאות של דגם ה-T שלנו. אנחנו מתייחסים ללקוחות שלנו ברצינות ולכן אנו מנסים לקבוע עם כל דגם חדש רף גבוה מאוד".

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

פולקסווגן טריסטאר. אתר יצרן
פולקסווגן טריסטאר/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully