וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן C1 אורבן: מיני על עקבים

סיטרואן C1 אורבן רוצה שתעשו לה לייק. עם עיצוב מצועצע לשטח, מרווח גחון מוגדל וקישוטים חביבים, עתידה מותנה באהדת הקהל

סיטרואן C1 אורבן רייד קונספט. אתר יצרן
סיטרואן C1 אורבן קונספט/אתר יצרן

זה לא המידות, המנוע או החסכון בדלק שמפתים את לקוחות קבוצת המיני באירופה. גורם המשיכה המרכזי בדגמים העירוניים נחלק בין חווית הרכישה והמוצרים הנלווים, מה שמכונה בעגת הענף "פרסונליזציה". מיני קופר הייתה הראשונה בעולם שניסתה לפלפל את העסק עם פסי קישוט וסמלים, אבל מאז כולם צועדים בעקבותיה ומשלבים חבילות אבזור דו-גווניות עם ערימת צעצועים מנקרי עיניים.

סיטרואן C1 החדשה תהיה מכונית די חשובה, ולכן היא תחוזק במסגרת תערוכת פריס עם קונספט בשם "אורבן-רייד". השם רומז על יכולותיה העירוניות כאמור, אבל בסיטרואן לקחו צעד אחד קדימה, או נכון יותר כלפי למעלה והגביהו את מרווח הגחון בכמעט 2 סנטימטרים, מפשק הסרנים בסנטימטר, והדביקו על המעטפת מיגונים ליד הסנטר, קשתות הגלגלים והחלק האחורי בסמיכות למערכת הפליטה.

התוצאה הסופית, היא מכונית עירונית שנראית דרוכה לנהיגה בשבילים, ולא הרבה מעבר לזה. גם המנועים נותרו כשהיו עם 3 צילינדרים ו-69 כ"ס או 1.2 ל' ו-82 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות או אלקטרונית.

סיטרואן תחשוף את האורבן-רייד בשתי מהדורות: חמש דלתות רגילה, ועוד גרסה בכירה עם גג-שמש שנמכרת בחבילת 'איירסקייפ'. האם היא תגיע לייצור? סיטרואן תאסוף משובים (הצבעות) מאורחי תערוכת פריס ותגיע להחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully