וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיניוואן: רנו אספאס החדש

פרטים ראשונים על הדור החדש של מוביל הנוסעים הצרפתי רנו אספאס. בכורה בתערוכת פריס

רנו אספאס. רנו, אתר יצרן
רנו אספאס. דור חמישי בפתח/אתר יצרן, רנו

רנו פרסמה תמונות ופרטים ראשונים אודות הדור החמישי של המיניוואן המשפחתי רנו אספאס. מוביל הנוסעים של החברה הצרפתית זוכה לדגם חדש לחלוטין לאחר 11 שנות פעילות ממושכות של הדור הרביעי, ומיישר קו מול צי המכוניות המשודרגות של רנו.

האסאפס החדש פותח לפי תרשימים של הקונספט initiale שהוצג אשתקד בתערוכת פרנקפורט, ולפחות לפי התמונות היחידות שמוצעות כעת לצפייה הוא נותר נאמן למקור, להוציא כמובן את זוג דלתות ה"התאבדות". רנו עיצבה את האספאס, לו בסיס גלגלים של כ-2.82 מ' ואורך של כ-4.7 מ', עם אותם סממנים חיצוניים בולטים שמעטרים כל מכוניות רנו, כולל הלוגו הבולט בחזית, הפגושים המוגדלים וקווי החלונות הספורטיביים. בסך הכול, נראה שהוא הולם את אחיו הקטן רנו סניק.

בפעימה הראשונה, לא תהיה גרסת 7 מושבים. זו תכונה "גרנד אספאס" ותצא לאור בשנה הבאה. מרחבי המחייה בכל אופן, צפוים להיות מרווחים עם הרבה פתרונות שימושיים למשפחה על פי תיאורי החברה עם אופציה לסידור מושבים מודולארי - קונפיגורציה המדמה לימוזינה למשל גם היא בתפריט. איכות החומרים תהיה גבוהה, האבזור עשיר וכל זאת כדי שיכול להציע חלופה גם למכוניות פרמיום יקרות. בין היתר, תעמוד לבחירה אופציה למושבי עור ומערכת שמע מתקדמת משולבת ניווט וכדומה.

המנועים המוצעים, כולם 4 צילינדרים, יגיעו בנפח של 1.4 ל' ועד 2.0 ל' - בנזין וסולר. דגמי בסיס מצוידיים בתיבות ידניות 5 מהירויות, בעוד מהדורות בכירות תהיינה מצוידות תיבות 6 מהירויות ידניות או אוטומטיות.

רנו מכוונת את האספאס גם לקבוצת הקרוסאוברים (כפי שקורה לאחרונה עם מיניוואנים מוגבהים). היעדרה של הנעה כפולה לא אמורה להפריע לאספאס להשתתף בקטגוריה שבין כה חרדה לנטוש את הכביש הסלול.

הבכורה הרשמית בפריס, המכירות הראשונות באירופה בתחילת 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully