וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה ריו מתחדשת

קיה ריו מתוחת פנים תוצג בתערוכת פריס. בין החידושים: מראה חיצוני מעודכן, ותא נוסעים מהודר יותר

קיה ריו 2015. אתר יצרן
קיה ריו מחודשת. הצלחה גדולה בסגמנט הקומפקטיות/אתר יצרן

מלבד הסורנטו החדש, קיה נערכת להשיק בקרוב את מתיחת הפנים הסמלית של המכונית הקומפקטית קיה ריו. זהו עדכון ראשון של הדור הרביעי מאז הוצג ב-2011 ובהנחיית מעצב העל של החברה פטר שרייר, בוצעו מספר שינויים בהתאם לקווי העיצוב המקוריים של הדגם העממי. "הריו הוא הדגם הנמכר ביותר שלנו אשתקד עם יותר מ-470 אלף מסירות. זו הוכחה לכך שצוות העיצוב שלנו פגע בול במטרה", כך בכיר החברה מייקל קול.

החידושים בריו מוגבלים באופן ברור, אולם חדי עין יבחינו במקצה שדרוגים מינורי באיזור החלק הקדמי ובישבן הקצר. שרייר הורה למעצבים להחליף פגושים ויחידות תאורה, ולבצע מעט שינויים ברוחב השבכה. כמו כן, התווספו חישוקים חדשים בגדלים של 15-16-17 אינטש, כמו גם שני גוונים חדשים: צהוב דיגיטלי וכחול אורבני.

שלד הקונסולה והתכנון המקורי נותרו כפי שהיו, אולם בקיה חיזקו את תא הנוסעים בתיחומי כרום סביב פתחי המיזוג, עיצבו מחדש את שטח מערכת השמע, שילבו דיפונים באיכות גבוהה יותר (תלוי בגרסה) ומסך דיגיטלי גדול (7 אינטש) נכלל ברשימת האופציות בתשלום.

באגף ההנעה גם אין שינויים גדולים: קיה תציע לבחירה ארבעה מנועים, בהספקים שינועו בין 75 ל-109 כ"ס בחיבור לתיבות הילוכים ידניות 6 מהירויות או 4 מהירויות אוטומטית. כל המנועים מגיעים עם בקרת עצור וסע דור 2 (הדממת הרכב בעמידה ממושכת) וכן אפשרות לצמיגים עם מקדם חיכוך נמוך.

ההפצה של הריו המחודשת מתוכננת לאמצע 2015.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully