וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדש: הונדה CR-V מתרענן

החידוש המרכזי בהונדה CR-V המחודש הוא מנוע דיזל חזק יותר מחובר לתיבת הילוכים אוטומטית 9 מהירויות

הונדה CR-V. אתר יצרן
הונדה CR-V המחודש יוצג בפריס/אתר יצרן

הונדה תנצל את תערוכת פריס השבוע על מנת לחשוף את דגם מתוח הפנים והקרביים, רכב הפנאי הפופולארי CR-V המחודש לשנת 2015. הקרוסאובר היפני של הונדה, שמיוצר בבריטניה (סויינדון), זכה למתיחת פנים משולבת עם עדכון במערכות ההינע שעתידים לחזק אותו עוד יותר בקבוצת המשפחתיות.

במסגרת מתיחת הפנים שתיחשף בצרפת, ה-CR-V אימץ חזות מודרנית יותר בהתאם לסיוויק וג'אז, עם יחידות תאורה חדשות משובצות LEDים בתיחומי הבתים, שבכה חדשה, פגושים שונים מלפנים ומאחור וברשימת האופציות גם מספר גוונים נוספים. בקבינה של הקרוסאובר לא בוצעו שינויים כלשהם.

בחזית החידושים, הונדה התקינה ל-CR-V מנוע טורבו דיזל משודרג, גמיש וחזק יותר מקודמו. הנפח עומד על 1.6 ל', הספק של 160 כ"ס ו-35 קג"מ על בסיס הנעה כפולה. אליו, מחוברת תיבת הילוכים חדשה של הונדה בעלת 9 מהירויות שיורשת את מקומה של תיבת ה-5 הילוכים - שתמשיך לשרת את מנועי הבנזין של הונדה (2.0 ל') וכן את מנוע הדיזל החלש (120 כ"ס) בגרסאות הנעה קדמית.

בהונדה מציינים, כי ה-CR-V הוכרז לקרוסאובר הנמכר ביותר מסוגו ברבעון הראשון של שנת 2014. הדגם החדש יצא לכבישים באירופה סמוך לאביב.

מיבואנית הונדה לישראל 'מאיר' נמסר לוואלה! רכב כי ה-CR-V המחודש יגיע לארץ ברבעון השני של השנה הבאה. גרסת הדיזל לא תעשה עלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully