וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: אודי TT ספורטבק

אודי מרחיבה את משפחת ה-TT עם גרסת ספורטבק חדשה המציעה תא נוסעים מרווח ל-4 נוסעים ומנוע תוקפני. גרסת ייצור? בקרוב

אודי TT ספורטבק קונספט. אתר יצרן
אודי TT ספורטבק/אתר יצרן

אחרי שורה של הדלפות כאלה ואחרות שנמתחו על פני חודשיים, אודי חשפה היום בפריס את ה-TT ספורטבק - מכונית ספורט גדולה ומרווחת עם פוטנציאל לשנע ארבעה נוסעים בנוחות יחסית, ואף תשתדל לרתק אותם למושבים בנהיגה אתגרית האם היא מוכנה להשיל את תגית הקונספט בקרוב? בהחלט.

בשביל משפחת ה-TT זו ברייה קצת מוזרה. היא ארוכה כמו אודי A3 סדאן, משמע תוספת של כ-18 סנטימטרים על פני ה-TT קופה הרגילה שנחשפה לאחרונה. כמו אחיותיה וכל מכוניות הליבה של פולקסווגן, הספורטבק נשענת על פלטפוורמה מודולארית, ומכאן גם הרעיון לנסות ולהגדיל את המשפחה הזו, שעד כה הסתפקה במרכב סגור ופתוח (קבריולה) צר וצפוף.

באודי מספרים שהיא חולקת רכיבים עם ה-A5 וה-A7, לפחות באיזור קורות B המרכזיות וקורות C (מאחור), אבל מכסה המנוע, יחידות התאורה והפגושים הם סימן ההיכר של ה-TT. פתיחת הדלתות הגדולות, תחשוף חלל פנימי מרווח לארבעה אנשים עם מושבים נפרדים, קונסולה שעוצבה בהשראת מטוסי קרב ואת לוח המחוונים הוירטואלי (12.4 אינטש) שנמצא גם ב-TT הסטנדרטית. לא ברור כמה נפח אחסון בתא המטען, אבל כן פורסם שניתן לקפל את המושבםי מאחור ולקבל חלל רחב ושימושי.

בקרביים של ה-TT ספורטבק שוכן מנוע 2.0 ל' טורבו TFSI בעל הספק מרבי של 400 כ"ס ב-6,400 סל"ד ו-46 קג"מ המושגים מ-2,000 סל"ד. על העברת הכוח לארבעת הגלגלים (קוואטרו) מופקדת תיבת S טרוניק דו-מצמדית 6 מהירויות עם פקדים מגלגל ההגה. היא תשגר את ה-TT ספורטבק ל-100 קמ"ש ב-4 שניות ול-250 קמ"ש מרביים מבוקרים אלקטרונית. אודי טוענת לצריכת דלק ממוצעת של כ-10 ק"מ לליטר.

מה צופן העתיד? ובכן, ה-TT ספורטבק היא סנונית ראשונה בסדרה של מכוניות שאמורות לעבות את משפחת ה-TT בשלוש השנים הקרובות. אפשר רק לדמיין אילו עוד אלטרנטיבות יעופו משולחן האיורים אל רצפת ההרכבה, אבל בינתיים המכחול עוצר כאן.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully