וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לדרך: אירוע פורמולה 1 בירושלים

6.10.2014 / 14:11

ירושלים מארחת את אירוע הראווה המוטורי: jerusalem Formula the 2014 road show. מכונית F1, לה מאן, GT, אופנועים ומופעים מוטורים נדירים בבירת ישראל, היום ומחר

צילום: קובי ליאני

היום (שני) בשעה 15:30 יוזנק רשמית אירוע הספורט המוטורי הגדול ביותר בישראל בשנים האחרונות: jerusalem Formula the 2014 road show. מפגן הראווה שהופק בשיתוף עריית ירושלים זו השנה השנייה ברציפות, נותן במה למגוון גדול של כלים ונהגים מקצועיים. הוא יתפרש על פני היומיים הקרובים (6-7 באוקטובר) ובמסגרתו תהיינה (גם) מעט אטרקציות לכל המשפחה. במקביל לכך, תתקיים במתחם התחנה תצוגת המכוניות והכלים עד ה-17 באוקטובר כפי שהיה בשנה הקודמת.

בדומה ל-2013, גם השנה מככבות ברחובות הבירה מכוניות הפורמולה 1 ופורמולה מסדרות שונות, יחד עם נהגי המירוץ הבינלאומיים (בהם האיטלקי המנוסה ג'יאנקרלו פיסיקלה), וכן נהגי המירוץ המקומיים שמייצגים את ישראל בסדרות אחרות בכל העולם: אלון דאי, ירין שטרן, רוי ניסני ובר ברוך.

עוד יופיעו השנה מכוניות לה-מאן של אודי, מכוניות מסדרת פרארי צ'אלנג', מופעים של אופנועי קוואסאקי עם רפאל פסיארבק, מכונית הוט-רוד משוגעת של נהג המירוצים האמריקני טרי גרנט שיבצע נהיגות דריפט במקום, וכן יתקיימו מופעי פרי-סטייל במסגרת רכיבות הדו-גלגלי. בנוסף לכך, הוקם מתחם ה-Fan zone בו יוכלו המבקרים להתנסות במדמי נהיגה (סימולטורים) ולהשתתף בתחרויות מירוצים אינטראקטיביות ונהיגה במכוניות על שלט רחוק.

מחיר כרטיס למושבים מיוחדים הוא 350 שקלים דרך חברת "בימות". מי שהחמיץ את המופע היום, יוכל לצפות בו גם מחר (ג') מ-15:30.

פורמולה ירושלים. קובי ליאני
רוני ניסני ומכונית הפורמולה 3/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully