וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי מושב עדנים דורשים רמזור

צומת הכניסה למושב עדנים בדרון השרון נחשב לקטלני לאחר ששני בני אדם נהרגו בו בחודשים האחרונים. התושבים דורשים רמזור. משרד התחבורה - נבדוק

הפגנה צומת עדנים. יובל אמיר, תמונות גולשים
הפגנה צומת עדנים/תמונות גולשים, יובל אמיר

כמה בני אדם צריכים להיהרג בכביש כדי שהצומת המסוכן ירומזר? ועד תושבי המושב עדנים הנמצא בדרום השרון יצאו השבוע להפגנת מחאה כנגד מדיניות משרד התחבורה והסחבת שבטיפול הצומת המוביל אל המושב. צומת זה הנמצא על כביש 40 נחשב למסוכן במיוחד, שכן על המעוניינים לצאת מהמושב או להיכנס עליו לחצות שני נתיבי תנועה מהירים (המהירות החוקית הנה 80 קמ"ש) תוך סיכון רב.

לפני חודשים אחדים ובעקבות תאונה קטלנית שארעה בצומת, פנה ועד המושב אל משרד התחבורה בבקשה להתקנת מערכת רמזורים במקום שלדבריהם, תשפר מאוד את הבטיחות במקום. אולם להפתעתם, פנייתם זכתה להתעלמות ומאוחר יותר לתגובה כי הצומת עוד לא עומד בקריטריונים להצבת רמזור במקום. במילים אחרות, לא נהרגו במקום מספיק אנשים כדי להחשיב את המקום כראוי להתקנת רמזור.

לפני כשבועיים מצא את מותו רוכב קטנוע כבן 20 בצומת זה וחמתם של תושבי המושב עלתה שוב. ועד המושב פנה אלינו בבקשה לסיוע ואת תלונתם העברנו אל משרד התחבורה בשאלה מדוע לא מותקן במקום רמזור ומה הוא אותו רף הרוגים שקבע המשרד שיגדיר את המקום כמסוכן. ממשרד התחבורה התקבלה התשובה הבאה כלשונה: "חברת נתיבי ישראל בוחנת בימים אלה את הצומת במסגרת פרויקט טיפול במוקדי סיכון. ההחלטה על הצבת רמזור נקבעת על ידי מומחי תחבורה, בהתאם לרמת הסיכון של הכביש והצורך בקביעת רמזור במקום".

אנו מקווים כי בקרוב ועוד לפני ההרוג הבא יותקן בצומת המסוכן רמזור. גיליתם מוקדי סיכון נוספים שאינם מטופלים בכביש? פנו אלינו וננסה לסייע.


עוד בטיחות ונהיגה בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully