וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה פריוס פלוס מתחדש

מוביל הנוסעים ההבירידי טויוטה פריוס פלוס זוכה למתיחת פנים, ומספר חידושים בתכונות בקרת התפריטים

טויוטה פריוס פלוס, מתיחת פנים 2015. אתר יצרן
טויוטה פריוס פלוס. מיניוואן היברידי/אתר יצרן

טויוטה השלימה לאחרונה את חשיפתן של שתי מכוניות חשובות: טויוטה יאריס FL (מתיחת פנים) וכן השיקה את האייגו החדשה - תאומת פיג'ו 108 וסיטרואן C1. על רקע חידושים אלו, מיישרת כעת קו היצרנית היפנית ומשיקה באירופה את המיניוואן ההיברידי טויוטה פריוס פלוס בתום מקצה שדרוגים לשנת 2015. זהו הרענון הראשון של הדגם מאז הושק רשמית ב-2012.

במסגרת מתיחת הפנים, בולטים במיוחד החידושים הקוסמטיים בחזיתו של המיניוואן הירקרק. טויוטה ביצעה צעדים קטנים בלבד לשנה הקרובה, ולכן החליפה את הפגושים הקודמים במראה אגרסיבי יותר שתואם את הופעתן של אייגו ויאריס וכך גם בחלקו האחורי שם עוצבו בתי התאורה כדי להעניק לו "טביעת אור" ייחודית. בנוסף, התווספו נורות LED ומעט דיפוני כרום להבלטת קווי המתאר הכלליים.

מכלול השינויים בתא הנוסעים נגזר גם הוא משינויים קלים בלבד. הקבינה כוללת כעת דגשים מוכספים בלוח הבקרה המרכזי, בסביבת בקרת האקלים הדיגיטלית, ידיות היציאה, וכן הותקן מסך חדש בגודל של 4.2 אינטש עם פקדים מגלגל ההגה עבור כל התפריטים. כאן מציינים בטויוטה, כי נעשו מאמצים להנגיש את המידע בלוח המחוונים העליון, כמו למשל הקרנת מצב המיזוג ברכ,ב כך שהנהג שומר על קו ראייה ממוקד ואינו נאלץ להסיט את המבט כלפי מטה.

מפרט הבסיס כולל כאמור את הרכיבים שקיימים גם בארץ: מערכת טויוטה טאץ' 2 עם הקרנת מצב הסמארטפון בלוח הראשי, בלוטות' מובנה, כניסות USB ועוד. ברשימת האופציות החדשה מושב נהג חשמלי, חנייה אוטומטית וכן התרעת בלימת חירום (מושק בפריוס פלוס בשלב בפעם הראשונה).

בחרטום אין שינויים בשנה הבאה: 1.8 ל' עם 136 כ"ס ו-14.4 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים רציפה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 11.5 שניות וצריכת הדלק המשולבת היא 24 ק"מ לליטר (בתנאי יצרן). לצד זאת, טויוטה טוענת לכיול מחודש של מערכת המתלים שאמור לשפר את האחיזה, נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים.

לפריוס פלוס 7 מושבים, והוא נמכר כיום בישראל במחיר התחלתי של 175 אלף שקלים. מתיחת הפנים של הפריוס פלוס תגיע לארץ ברבעון השני של 2015, כך מסרה היבואנית יוניון מוטורס לוואלה! רכב.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully