וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 2: מה שוכן תחת מכסה המנוע?

מאזדה מפרסמת אילו מנועים ישתלבו בקרביה של הסופר מיני הקטנה מאזדה 2 לקראת תחילת שיווקה באירופה ובישראל

מאזדה 2. אתר יצרן
מאזדה 2. עוד מעט גם אצלנו/אתר יצרן

מאזדה גרמניה (לברקוזן) פרסמה במהלך הסופ"ש את המפרט המעודכן של הסופר מיני מאזדה 2 לקראת תחילת שיווקה באירופה. קודם לכך, נחשפה המכונית העממית על מנת לקדם את מלאכת העיצוב שנעשתה ולהכשיר את הקרקע לקראת השינויים הטכנולוגיים של החברה, אולם הסמיכות ל-2015 מאפשרת כעת ליצרנית להפיץ מה יניע את ה-2 ואילו שדרוגים תומכים צפויים לנהגים.

כנהוג מאז השקת ה-CX5 וה-6 ולאחריה 3, מאזדה משתמשת בטכנולוגיית סקי-אקטיב בכל מכוניותיה כדי לחזק את היכולות ולהפחית את צריכת הדלק. בהיצע העולמי, יעמדו לרשות הנהגים ארבעה מנועים: שלושה מהם לוגמי בנזין ואחד מונע סולר. החיבור יהיה לתיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות או אוטומטית עם 6 מהירויות.

הגרסה הבסיסית ביותר של מאזדה 2 תחלץ מ-1.5 ל' הספק של 75 כ"ס ב-6,000 סל"ד, ומומנט של 13.5 קג"מ המושגים בטווח של 3,800 סל"ד. צריכת הדלק הממוצעת היא 21.7 ק"מ לליטר. מעליו, מנוע 1.5 ל' בעל הספק של 90 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-14.9 קג"מ המושגים מטווח של 4,000 סל"ד. כאן עומדת צריכת הדלק הממוצעת על 20 ק"מ לליטר.

מנוע הבנזין הבכיר ביותר במשפחה, הוא ה-1.5 ל' עם טכנולוגיית i-ELOOP (הדממת הרכב בעת עמידה ממושכת). התפוקה המרבית של המנוע היא 115 כ"ס ב-6,000 סל"ד, ומומנט של כ-15 קג"מ ב-4,000 סל"ד. המכונית לוגמת ליטר בנזין בכל 19 ק"מ. באגף הדיזל, הותקן מנוע חסכוני במיוחד: לזה הספק של 105 כ"ס וצריכת דלק משולבת של 27 ק"מ לליטר, אולם סביר שלא יעשה עלייה לישראל.

מאזדה הפיחה ב-2 חיים חדשים גם בכל הקשור ליכולותיה הדינמיות על הכביש. שלדת ה-סקי אקטיב הקלילה (970 ק"ג בלבד) של החברה, תתגבר אותה מול מכוניות מהנות לנהיגה כמו פורד פיאסטה וסוזוקי סוויפט בצד האקרובטי, אולם היא גם השתדרגה באיכות הנסיעה, ובידוד הנוסעים מפני רעש חיצוני. זאת ועוד, ה-2 חונכת טכנולוגיות גם בסגל האבזור והבטיחות. מפרט הסטנדרט שלה כולל בקרת בליינד-ספוט (פיקוח על שטחים מתים) שפועלת גם בנסיעה לאחור, בקרות יציבות, בלימה, משיכה ועוד כמקובל בקטגוריה.

ה-2 תושק רשמית לציבור בסוף אוקטובר במספר אירועי ראווה, אחד מהם יתקיים ברומא. המחיר המשוער של הדגם הוא כ-13 אלף יורו. דלק מוטורס מסרה לוואלה! רכב במועד חשיפת המכונית לפני מספר החודשים, כי הגעתה ארצה תקפה למחצית השנייה של השנה.

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

מאזדה 2. אתר יצרן
מאזדה 2/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully