וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגמי הוסקווארנה 2015 כבר כאן

14.10.2014 / 8:07

רק הושקו וכבר מתחדשים – אופנועי השטח המקצועיים של הוסקווארנה עברו עדכון לקראת שנת 2015 והם כבר כאן. המחירים ללא שינוי

השקת אופנועי השטח של הוסקווארנה 2015. ראובן סביו, מערכת וואלה!
נבחרת הוסקווארנה החדשה בישראל/מערכת וואלה!, ראובן סביו

מיד עם התחלת עונת הרכיבה, דגמי הוסקווארנה החדשים לשנת 2015 הגיעו לישראל. הדגמים החדשים לא שונים משמעותית מדגמי 2014 וכוללים בעיקר שינויים בגרפיקה ובפנס הקדמי, שגדל באופן משמעותי. מבחינה מכאנית עיקר החידושים היו בדגמי האופנועים עם מנועי שתי פעימות 250-300 שבהם בוצעו שינויים בשסתום הכוח והמתנע החשמלי. הבשורה החשובה היא, שמחירי דגמי 2015 נותרו זהים למחירי 2014.

חברת עופר אבניר חגגה ארבעה חודשי פעילות מוצלחים של שיווק מותג הוסקוונרה המחודש בישראל והשיקה את דגמי 2015 של היצרן. בארבעת החודשים הראשונים לשיווק ליין אופנועי הוסקוורנה החדשים בישראל נמכרו 40 אופנועים וזהו ללא ספק נתון מרשים מאוד, אם לוקחים בחשבון שכל האופנועים שנמכרו הם אנדורו מקצועיים בלבד ואת העובדה שתחילת השיווק התבצע בסמוך לסיום שנת הדגם וכמובן את מבצע "צוק איתן".

בנוסף הוקם מועדון לקוחות HUSKY FRIENDS, שמאגד בתוכו את לקוחות ההוסקוונות האדומות, לקוחות הוסאברג וכמובן את בעלי ההוסקוורונות החדשות. במסגרת המועדון התקיימו כבר פעילויות רבות, שכללו טיולים (ראה סקירה ארוך טווח חודש 3), ימי הדרכה ורכיבות מבחן במתכונת של אירוע חברתי בשטח. במהלך האירוע הציג סמנכ''ל שיווק ומכירות דו-גלגלי בחברת עופר אבניר, קובי גילון, את ההישגים שהיו עד כה והפתיע את הנוכחים, כאשר סיפר שבקרוב ניתן יהיה לרכוש חלקים לאופנועי הוסאברג וההוסקוורנות האדומות, דרך המחסן של עופר אבניר.

מתחם האירוח כלל גם תצוגה מרהיבה של חלקי HUSKY POWER, STYLE , שכנהוג אצל היצרן האוסטרי מהווים חלק בלתי נפרד מחוויית רכישת האופנוע. אופנוע הסקי 125 TE של שי פאנו, מעוטר באין ספור חלקי HUSKY POWER הוצג בכבוד במרכז אוהל אביזריון וגרם להתעניינות גדולה.

במהלך עונת החורף המתקרבת נבחן את הדגמים החדשים במקומות המחייה הטבעיים שלהם ונדאג לפרסם את החוויות והרשמים שלנו בהקדם.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully