וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה למאזדה CX3

28.10.2014 / 7:53

מאזדה תציג את הקרוסאובר הקומפקטי CX3 במסגרת תערוכת לוס אנגל'ס בחודש הבא. יבוסס על מאזדה 2 והנעה קדמית

מאזדה CX3. אתר יצרן
הצצה ראשונה למאזדה CX3/אתר יצרן

מאזדה הכריזה הלילה באופן רשמי כי תחשוף במסגרת תערוכת לוס אנגל'ס הקרובה את הקרוסאובר הקומפקטי מאזדה CX3. רכב הפנאי היפני מוצג כעת בפעם הראשונה באיור ראשון (קדימון) ומסתמן כרכב משמעותי נוסף למאזדה נוכח הגידול הדרמטי בהיקף המכירות של סגמנט רכבי הפנאי העירוניים.

הפרטים הטכנים מעטים, אולם מאזדה הודיעה בעבר שה-CX3 יבוסס על מאזדה 2, ולכך מוסיפים כעת כי ההנעה תגיע ממנועי בנזין מגוונים, וכן דיזל לאירופה, בחיבור לתיבות הילוכים ידניות 6 מהירויות או אוטומטיות 6 מהירויות. בהיצע הנוכחי של מאזדה מנועי סקיי-אקטיב בסיסיים, ולכן ההשערה היא כי לפחות חלק מהמנועים של CX3 יהיו ה-1.5 ל' להם הספקים דומים ל-3. דיווח שיוצא מכלי התקשורת בצרפת, טוען שמאזדה עשויה להשתיל בחזיתו גם מנועי טורבו קטני נפח חסכוניים יותר וגמישים.

בשלב ראשון, ה-CX3 יוצע בשידוך להנעה קדמית בלבד, עם תוספת סמלית של מרווח גחון בדומה למתחריו הישירים. בקבוצה זו יתמודד עם יריבים מנוסים שצברו מידה רבה של פופולאריות, בהם ניסאן ג'וק, רנו קפצ'ור, פיג'ו 2008, אופל מוקה והתאום שברולט טראקס, וכן מול פיאט 500X החדש.

מהתמונה היחידה שהופצה, אפשר ללמוד כי שואב את רוב קווי המתאר החיצוניים ממאזדה 2 החדשה, כולל השבכה הקדמית הגדולה והמשותפת למאזדה 6, 3 ו-CX5. החלק הקדמי מאופיין בחרטום בולט וכמעט זהה ל-CX5 על מנת ליצור אחידות משפחתית.

ה-CX3 יהיה הרכב האחרון של מאזדה בקבוצת הפנאי עד להופעת ה-CX9 החדש לו שלוש שורות ושבעה מושבים. דגם זה עתיד להיחשף במהלך שנת 2016 כשברקע מכינה מאזדה עוד מספר מכוניות מעניינות, בהן מאזדה 6 קופה ספורטיבית וגרסאות שרירים חדשות (MPS) של מאזדה 3 שתתחרה בפורד פוקוס ST וגולף GTI.

ה-CX3 בכל אופן, צפוי להגיע לאירופה באמצע השנה הבאה, אך לא ידוע מתי יגיע לישראל. עוד פרטים אודותיו בשבועות הקרובים.

מאזדה 2 החדשה נחשפת
עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully